Wow super mooi! Ik wil ze echt weer! Maar ik wacht tot na de bevalling. Met kerst doe ik dan acrylnagels, ik heb er nu al zin in. Mijn man verklaart me voor gek, maar het is echt zo mooi!
Ik vind wit , maar niet dat super witte, maar natuurlijk wit het mooiste maar , op dit moment heb ik het randje zwart.
ik vindt het altijd leuk om mijn nagels lekker gek te doen. Heb laatst mijn nagels in burberry laten lakken, hahahah paste netjes bij mijn tasje! toevallig ga ik vanavond naar een andere styliste, omdat ik toch niet echt tervreden ben met mijn nagels, kijken hoe het bij haar gaat!
ik heb de ene x heel rustig en de andere x totaaaaal wat anders..... is gellukkig een vriendinnetje wat het doet dus heb iedere x wat anders plaatje wil het niet doen nu wel weer... haha wat stom
Ik ben zelf nagelstyliste En ik doe altijd met heel veel tegenzin mijn eigen nagels Het zo lastig om met mijn linkerhand te werken.... Ik werk in de zorg (grote baby's.... mag dat ook? ) Sinds ik kunstnagels draag heb ik geen panty's vernield en niemand gekrabt... ik kan mezelf nog niet eens lekker krabben als ik jeuk heb. Betreft de hygiene... onder de vrije rand van (natuurlijke) nagels komt vuil, ongeacht de lengte hiervan. Ik neem aan dat iedereen netjes de handen goed wast? In mijn album staan 2 foto's van mijn nagels Uiteraard zelf gemaakt Groetjes Cynthia