wie heeft advies voor mij ? zit in de zenuwen

Discussion in 'Miskraam' started by Cheffin83, Jul 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cheffin83

Cheffin83 Lid

Dec 4, 2014
    54
    0
    0
    Hallo ik heb 1 juli 2015 een iui behandeling gehad nu heb ik afgelopen donderdag 16 juli voor het eerst getest en positief en vrijdag en zaterdag ook weer positief dus voorzichtig blij maar nu verlies ik beetje bruinverlies en begin ik hem toch weer te knijpen wie weet hier iets over ???? Groetjes

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Heb tond week 6 ook wat bruinverlies gehad. Paar dagen later een mooie echo met kloppend hartje! Bruinverlies hoeft niks te betekenen. Wanneer hen je eerste echo?

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had vanaf week 6 tm 10 bruin/beige/roze verlies. Komt best vaak voor maar snap dat je in spanning zit. Kan van de innesteling zijn... Adertje of iets dergelijks. Maar (en ik wil je echt niet onnodig bang maken) het kan ook mis zijn. Je kan alleen maar afwachten dus.

Bij mij was het trouwens allemaal goed gegaan... Hoop dat het bij jou ook zo positief uitpakt!

4. Cheffin83

Cheffin83 Lid

Dec 4, 2014
    54
    0
    0
    Ik heb pas 5 augustus me eerste echo dus is een lange zit manlief ziet het al niet meer zitten en bij mij zakt de moed ook in de schoenen

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Het hoeft echt niks te betekenen hoor! Ik heb het ook gehad tot 10 weken en mijn zoon is inmiddels een gezonde jongen van 4 jaar ;)
    VK zei destijds dat ik me geen zorgen moest maken zolang ik geen helderrood bloed verloor en geen krampen had.

6. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

Mar 4, 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Maak je niet direct zorgen, het hoeft niks te betekenen!!! Hoever ben je 5/8? Moet je tot acht week of zoiets wachten met echo? Miss kan je vrGen als je voor echo mag met 7 weken dan zou er hartje te zien moeten zijn! Sterkte voor nu en probeer niet meteen van het ergste uit te gaan!

7. runstar

runstar Actief lid

Nov 9, 2014
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg roze afscheiding rond week 14, ook weleens een helderrode druppel, met week 15 ook weer en vanaf week 19 begon ik echt bloed te verliezen. Dit heeft aangehouden tot aan mijn bevalling. Mijn dochtertje is morgen 5 weken.
    Het komt echt best vaak voor, geef de moed niet op!
    Veel sterkte!

8. Cheffin83

Cheffin83 Lid

Dec 4, 2014
    54
    0
    0
    Dank jullie wel voor de lieve berichten geen bruinverlies meer sinds zondag middag en een positieve test met iets donkerder streepje vandaag wel gevoelige tepels en soms wat moe maar verder niet zo veel kwaaltjes nog we hebben het nu voorzichtig over het te vertellen aan de familie dit weekend dus dat is wel spannend heb dan nog geen echo gehad dus waar doe je goed aan maar het is ook weer dat we vaak dingen met elkaar ondernemen dus je mond houden en smoezen verzinnen worden ook steeds moeilijker ik laat jullie het nog weten heel erg bedankt voor de reacties groeten

Share This Page