Hoi meiden, Ik heb weer een vraagje: Ik was 23 dagen overtijd toen ik maandagnacht ongi werd. Ik heb een zeer late eisprong gehad afgelopen cyclus. Toen ik ongi werd, was het ook precies 14.5 dag na die eisprong. Maar nu het vreemde: ik heb zo'n lange cyclus gehad, maar mijn ongi was superlicht! Alleen die maandagnacht een beetje krampen, maar verder niet meer. En ik heb ook maar heel weinig bloed verloren in vergelijking met andere ongi's. Dan verga ik meestal van de pijn en moet ik elk uur een nieuwe tampon indoen. Hoe zou het kunnen dat die ongi zo licht is? Ik zou toch niet als nog zwanger kunnen zijn? groetjes!
P.s of ben je nog niet superlang gestopt met de pil? Want ik heb het ook en ben al 4,5 mnd gestopt, dus kan bijv een tussenbloeding zijn.
Ik ben al ruim 2 jaar van de pil af. Heb wel pco waardoor mijn cyclus langer kan zijn omdat ik moeilijk zelf een eisprong krijg. Maar toch blijft het raar dat die ongi zo licht was. Normaal heb ik altijd hele pijnlijke ongi's waarbij ik erg veel bloed verlies.
hoi nen,Jij hebt pco toch? bij pco is het ook vaak zo dat als er toch een eisprong optreed dat het geen goede eisprong is, en dus kan het soms zo zijn dat je bmslijmvlies niet goed opbouwt. Dat zo de lichte ongie kunnen verklaren. Ik had dat ook vaak, echt heel licht maar soms ook een normale menstruatie. Hoop voor je dat het iets anders is natuurlijk heb je een test gedaan?
Hey! Ja heb idd pco, maar nooit zo'n lichte ongi gehad. Heb alleen geen testen in huis, dus kan het ook niet proberen. Maar gefeli met je zwangerschap! Dat is snel gegaan met clomid!
O jammer, dan moet je nog even wachten.. Het is wel vreemd maar ja helaas valt er niks over te zeggen, een lichaam is een raar iets Dank je wel. Zo snel kan het gaan ja Wel beter want het is rotspul haha
nou meer last voor anderen. Ik werd best wel een kreng en een flapuit haha. Mn mannetje heeft heel wat te verduren gehad Verder veel opvliegers en heeel erg buikpijn bij de eisprong, dat ik mn bed niet meer af kon maar het is voor een goed doel hè Sommige mensen hebben trouwens nergens last van hoor!
Nou dan is het inderdaad maar fijn dat het snel resultaat gaf! Ik wacht nog even met clomid. We proberen het eerst rustig aan zelf.
ik heb er deze maand ook last van 31 dec ongie geworden heel licht maar en veel bruin afscheiding. Net of het niet door wil zetten. en zit nu al op dag 4!
een week geleden heb ik getest en dat was negatief Maar heb nu echt donkerbruin verlies met afentoe wat rood maar dat rood is minimaal.
Zwanger ben ik niet! Ik denk gewoon dat ik een hele licht ongie heb deze maand, snap alleen het donker bruine niet
Lastig dat het niet gewoon altijd hetzelfde is bij elke vrouw. Je snapt soms je eigen lichaam niet meer..
Nee echt niet dat rare vrouwenlichaam.In het begin toen ik met de pil gestopt was voelde ik vanalles, wat een kwaaltjes had ik allemaal niet.
Ja dat had ik ook na het stoppen met de pil. Ik schrok er gewoon van, maar dat kwam natuurlijk door die pil die eerst alles onderdrukte..