Eindelijk maar toch gaat als alles goed is zondag cristel1986 en ik elkaar ontmoeten samen met de mannen en de kids. Ze komt uit Long Beach en is nu voor een aantal weken in Nederland. We willen zondag naar een overdekte speeltuin ergens in de buurt waar hun verblijven. Na dik 2,5 jaar pben msnen en Hyvesen gaan we elkaar ontmoeten. Ik vind het reuze spannend, het word vast erg gezellig. De cadeautjes liggen al klaar Met Pluk meet ik ook regelmatig we wonen 6 kilometer van elkaar vandaan.
Ik heb meerdere malen gemeet met: Elmo, Lieke, Aldonza, Lydia, Natasja, Nollie, Hannah, Lenneke, Femke J. Ik kan met recht zeggen dat ik er vrienden voor het leven bij heb. Groetjes Elvira
Ik heb ge'meet' met Toys, ik 'meet' nog met Pluys en met de maart mama's 2007! Wil nog wel meer 'meeten' hoor, zeg t maar..
Wij van de februari 2008 mama's hebben elkaar nu 2x ontmoet en gaan dat juli weer doen. Er woont ook een febr. mama bij mij in de buurt. Erg gezellig allemaal. Zeker omdat je lief en leed deelt met elkaar en heel veel van elkaar afweet.
De september 2007 mama's hebben een meeting gehad... er komt er binnenkort weer eentje... En Miranda heb ik ontmoet (komt uit de buurt) en Patries81, vers uit Dubai, woont nu ook om de hoek, dus er volgt een Zaanse mini-meeting
Ik meet met de september 2007 mama's! En niet te vergeten: met Zoë84 heb ik al een aantal keren afgesproken! Erg gezellig, binnenkort weer als het aan mij ligt!
met de maartmama's 2007 al twee keer.. en alleen gemeet met Mandytjuh, volgende maand blijven wij ook slapen bij hun gezellig
Gezellig, ik kom uit ook uit de Zaanstreek (Assendelft !) Oh ja nu weer even on-topic: ik heb gemeet met de augustus 2007 mamma's. Eerst toen we allemaal nog een dikke buik hadden, daarna nog een keertje toen de beebs net geboren waren, daarna nog een keertje toen de beebs al wat ouder waren en aankomende zaterdag hebben we een tuinfeest bij een van de augustus 2007 mamma's !
jouw heb ik ook een x gezien hahaha (al was het nog zo snel...) Ik heb bijna alle november mama's ontmoet.