Wat lijkt me dat gezellig een meeting. Als het goed is gaan minyaweth en ik binnenkort een keer gezellig meeten...
januari mama 2007 nu al 2x een meeting gehad.. erg gezellig. en nog steeds contact (helaas niet meer hier)
Ik met Esthertje80. Zijn nu ook goeie vriendinnetjes geworden. Waren ook aan het msnen. Ze vertelde dat ze nog geen rijbewijs had (inmiddels wel) en ik ben rij instructeur, dus had ze in eerste instantie bij me gelest en toen zijn we dinnetjes geworden.
Mamabeer, Sweetangel100, Sharon, Anniek en alle maart-mama's samen! En ben Vera al eens tegengekomen en hadden toen ff gekletst
Amber, ik kom net van Mandytjuh vandaan (is 20min lopen) Verder de feb2007 mama's (Wenniepenny, Tosca, Runner, Lisette28 en Pendrag, en die laatste daar ben ik ook thuis op visite geweest) In de planning: Bab28, en de mei2008 mama's.
Wat leuk dat jullie allemaal meeten en daar goeie vriendinnen aan over houden! Ik wil ook wel een keer meeten hihihi! Lijkt me wel leuk...
minimuisje en Iloon maar minimuisje kon ik al eerder sinds m'n zwangerschap de beste vriendin die je maar kan wensen
Ik schaam me diep... We hebben ook nog met Shaartje gemeet. Eerst toen we zwanger wilden worden. Toen haar zoontje geboren was, nu net pas weer, toen Sasha was geboren en straks als Esthertje80 haar zoontje is geboren, dan weer...
Ik heb al eens gemeet met Lola, Duikster, Duckie, eeuuh ff denken... En natuurlijk met de december '06 mama's en hun kindjes. Daar hebben we al verschillende meetings mee gehad. O.a. in binnenspeeltuinen door het land heen. En laatst hebben we een meeting gehad alleen voor de mama's en gingen we gezellig op een high tea in Utrecht.
ik met de novembermama's en met sweetangel.met roelie plan ik regelmatig een meeting maar die lopen steeds in de soep omdat we zo ver uit elkaar wonen (2oo km)en het echt plannen is als je alletwee 3 kids hebt. linn is ook echt een sweetangel,love you meis ! en als ik binnenkort overgehuisd ben zijn alle novembermama's natuurlijk van harte welkom.