Hotelrondreis met dreumes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nelta, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi,

In mei willen wij op vakantie naar de Baltische Staten. Wij zijn in principe van plan om een rondreis te maken en dan te overnachten in hotels.
    Afgelopen september zijn hebben we een campervakantie gedaan en dat ging prima, maar in hotels is misschien toch wat lastiger.

Hebben jullie ervaring en/of tips???

Alvast bedankt.

2. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met rondreis, wel met vakantie met een dreumes, dus hier mijn beste tips ;).
    Wij lieten onze dochter soms in haar camping/reisbedje slapen in haar eigen kamertje zodat ze al vast wende aan het bedje en het als een vertrouwd plekje ging zien. Verder denk ik dat het belangrijk is om ook daar een soort routine op te bouwen, aankomen in de kamer betekent even zelf spelen, daarna eten, na het boekje lezen naar bed etc. Vaste tas waar het speelgoed in zit etc. Je zag aan haar dat ze het heel snel prima vond en snel de nieuwe routine oppakt, dat was wel fijn! Op vakantie ging onze dochter elke dag in het badje bijvoorbeeld, echt even genieten voor haar en lekker een vast punt aan het eind van de dag. Daardoor sliep ze ook op vakantie prima eigenlijk.
    Veel plezier in ieder geval!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is idd een goed plan.

In september hebben we ook 2 nachten in een hotel gezeten en dat ging toen super goed; alleen sliep hij toen nog veel in de kinderwagen en nu een stuk minder.

Toevallig zijn we deze week een nachtje weggeweest in een hotel, maar dat is een beetje tegengevallen. Vandaar dat een beetje twijfel aan ons vakantieplan.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'Vakantie'.

Lotte

Deel Deze Pagina