in bad na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maui78, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi,

heb even een vraagje, wat je wel en niet mag doen in de wachtweken na de terugplaatsing.

Ik ben nogal een badmens, maar ik lees op internet verschillende verhalen, sommige dokter zeggen dat je in bad mag, en alles mag doen, anderen zeggen het omgekeerd...

Ervaringen iemand?

2. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Daar zijn de meningen nogal over verdeeld wat betreft in bad gaan.
    Te warm is de eerste maanden van een zwangerschap niet goed, dus geen sauna's e.d. Maar in bad?? Iemand die niet weet dat ze zwanger is gaat ook in bad.

Ik heb het echter niet gedaan gewoon omdat het niet goed voelde en ik alles waar maar twijfels over waren of het wel of niet mocht, niet gedaan heb. Of het een andere afloop zou hebben gegeven is natuurlijk niet te meten.

Dus doe waar je je goed bij voelt. Als je twijfelt, doe het dan niet tot je weet of je zwanger bent of niet.

Groeten en succes!
    Jille

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn gyn vertelde dat ik alles mocht gewoon doen , de dingen die je altijd doet. Net of je gewoon zwanger raakt , alleen geen kattenbak verschonen . succes met wachten

4. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    ja ik had een mailtje verstuurd naar mijn gynaecoloog en ze zei dat ik gewoon in bad kon, dat ik mocht doen zoals ik altijd doe!! Dus ja...maar de menigen zijn idd verdeeld daarover...

5. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Werd mij verteld in bad mag, alleen niet te heet badderen :)

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gewoon de de dingen doen zo als altijd meis.
    Vroeger dacht men er niet eens over ow jee mag ik wel thee mag ik wel deze kaas moet ik nu minderen met koffie niet roken enz .
    Nou er zijn zat kinderen geboren en allemaal gezond .
    De hulp die er nu is was er nog niet eens.

Deel Deze Pagina