Hoi San, Wat een toestand toch! Kun je niet hebben, je wilt toch gewoon genieten? En blij kunnen zijn met het inrichten van je kamertje? Nu heb je alleen ergenis, moet gewoon niet kunnen! En je bent geen zeur, het moet gewoon goed zijn! Naar aanleiding van mijn voorgaande verhaal heb ik nu een babykamer via marktplaats.Ik trap er niet meer in! Ik ben nu uiterst tevreden, ik heb een hartstikke leuke kamer, zonder beschadigingen, en erg degelijk. Hij stond nog opgesteld , dus ik kon kritisch kijken.De kamer kostte nieuw 3500 euro En ik heb hem overgenomen voor 450 euro Daarom..is dat niks voor jullie? Je kan vaak dure merkkamers kopen voor heel wat minder geld, en geen levertijd, en je kan meteen kijken of alles in orde is. succes, groetjes Patricia
Wat een verhaal zeg... Ik zou ook niet goed weten wat ik zou moeten doen. Het schept absoluut geen vertrouwen. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je de kamer waarschijnlijk op zijn uiterlijk hebt uitgekozen en je je dus hierop hebt ingesteld. Ik weet niet hoeveel weken je nog hebt, maar kan je niet afspreken dat je ze 1 kans geeft om het goed te leveren en anders alsnog geld terug ? Groet, Ouder (je weet wel van die mail )
Hoi San, Ik leef met je mee, heb ook die problemen gehad in de laatste weken van de zwangerschap. Had wel een andere kamer van de BD maar het duurde ook bijna 4 maanden voordat alles klaar was. Toen was ik het ook goed zat. Dit is echt een situatie die kun je er niet bij hebben en dat snappen ze niet bij de BD. Het is helemaal geen luxe probleem hoor, als jij een goede kamer voor je beeb wil dan moeten andere niet zo zeuren. Wij hebben ook een kamer van meer dan 1000,- euro. Kan best zijn dat Ikea ook kamertjes heeft en Marktplaats goedkoop is maar dat was onze smaak niet. Maar ik zou zeker op m'n strepen gaan staan bij de BD en laat ze anders een leen commode en ledikant brengen totdat alles opgelost is want je moet toch iets in huis hebben. Sterkte HammyQ
Hoi, ben ik weer! Wij hebben ook op Marktplaats gekeken voor een babykamer, maar na een paar weken zoeken hebben we toch besloten er een nieuw te bestellen, we vonden niets naar onze zin... De box hebben we wel via Marktplaats, een hele mooie Carus koloniaal kleur voor maar 50! Daar waren we superblij mee! Ik heb dinsdag weer naar Babydump gebeld en gezegd dat ik wilde annuleren en mijn geld terug wilde. Nou, deze man aan de telefoon reageerde heel anders dan die 2 die hier geweest zijn. Hij vond het geen normale opmerkingen die gemaakt waren, 1000 was wél veel zei hij en zij zouden desnoods wel ruzie maken met TWF, als ík maar tevreden was! Er kwam toch ook visite en dan wilde je ook dat je een mooi kamertje had zei hij. Hij begreep dat het vertrouwen in zowel TWF als Babydump nu ver te zoeken was en ik mocht best mijn geld terug maar ik mocht ook een ander kamertje uitzoeken. Hij zei dat hij ook nog wel de Lugano nog 1 keer opnieuw wilde bestellen, en dat ze hem dan in het magazijn helemaal na zouden kijken en als het dan nóg niet goed was, ik ook nog mijn geld terug kon krijgen.... Ik moest voor vrijdag laten weten hoe en wat, dan kon de kamer over 2 weken opnieuw geleverd worden... Nu zijn we afgelopen dinsdag naar Aktiebaby geweest, niet met het idee om dáár meteen iets te kopen, maar zij hebben een redelijk assortiment uitstaan aan kamers en, ook van andere merken. We hebben wel enkele andere kamers gezien die ons wel aanspraken, maar ja, als je eenmaal je keus hebt gemaakt voor die Lugano, vergelijk je dat toch, zeker die brede commode Morgen kan ik nog naar een winkel hier in de buurt die ook veel verschillende kamers levert en dan beslissen we wat we doen... Mss toch opnieuw bestellen, maar dan wél zwart op wit laten zetten dat ik mijn geld terug krijg als het wéér niet goed is en dat ik hier zelf bij bezorging de planken meteen goed inspecteer, net als Elsa, zo ben ik ook wel weer! En als het dan nog niet goed is; meteen meenemen die zooi! Will be continued.. x San
het nadeel is natuurlijk wel dat de kamer over twee weken geleverd wordt en als hij dan niet goed is zit je toch al op 33 weken zwangerschap en om dan nog eens een andere kamer te bestellen wordt het wel erg krap allemaal
Lastige keuze hoor... Je hebt natuurlijk al een tijd gekeken en uiteindelijk gekozen voor de kamer die je het meest aansprak. Ik kan me dus voorstellen dat een andere kamer in je gedachte een tweede keus is. En wil je dat ? Het is een risico natuurlijk dat de kamer weer met beschadigingen zal komen. Maar als het goed gaat heb je de kamer die je wilt hebben. Daarbij kan het toch niet zo zijn dat alle kamers van dat merk altijd beschadigd zijn... Dan zouden ze niks meer verkopen lijkt me. Ik zou wel bij het rondkijken naar opties goed informeren naar levertijden. Mocht je nu namelijk nog wel de tijd hebben en straks niet meer, dan zou ik dat zeker laten meewegen in je besluit. Ik vind trouwens wel dat de instelling van TWF erg fout is. mvg, Ouder
Precies! Dit gaat dan volgens mij allemaal heel lang duren hoor. Straks zit je met een baby en geen kamertje! Wij hebben een kamertje van Babypark, hele goede service. Ik was een keer bij babydump om voor een kinderwagen te kijken. Ik kreeg zulke vreemde antwoorden op mijn vragen en die vent kon zogenaamd niets nakijken in de computer etc., toen had ik al zoiets van 'de groeten, bij deze zaak ga ik niets kopen'. Je hoort er ook wel erg veel klachten over. Zou het kamertje echt ergens anders halen.
Hoi hoi, Ze komen aanstaande vrijdag een nieuw kamertje brengen.... Had vrijdag gebeld en gezegd ze nog 1 kans te geven om alles op te lossen. Heb in een mail gezet dat we de kamer zelf hier nog willen controleren, plank voor plank voor ze hem in elkaar zetten. Als het niet goed is, wil ik dat ze alles weer meenemen en mijn geld terug. Dan gaan we bv maar weer terug naar Babypark, daar hebben ze ook mooie kamers, óók vanaf 400 en daar heb ik dan meer vertrouwen in...Daar hoor ik zelden iets negatiefs over...en de levertijd is ook vanaf 4 weken, dus dat zou nog net gaan dan. Maar ik wilde een bevestiging van die afspraken van het controleren en geld terug enzo, zodat het op papier zou staan. Dat was vrijdag. Vandaag belde hij terug met de mededeling dat hij alles op papier had gezet en dat op zou sturen. Morgen zou ik het per post binnen hebben en vrijdag komen ze dan. Ik zeg"ok, ben om half 1 thuis, eerder kan niet want ik werk tot 12 uur" Zeggen ze; dan laat iemand anders in huis zijn, zetten wij het alvast in elkaar." Ja dahaaag! Ik heb gezegd nee hoor, ben er mooi zelf bij! Nou, ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! x San
Je gelooft het gewoon niet he.... :x Het lijkt wel een klucht! Vandaag kwamen ze dus de kamer omruilen. 1 uur waren ze er, hadden TWEE nieuwe kamers bij zich. Want als de een dan een beschadigd deel had, dan konden ze dat van de andere afnemen. Op zich niet slecht gedacht, maar dat gaf al wel weer het vertrouwen in de fabriek TWF aan.... Afijn, dus we eerst een paar delen van een nieuwe kamer binnen in de huiskamer gezet, voor de openslaande tuindeuren, want dan hadden we goed licht en konden we ze goed bekijken. Ik had gevraagd of mijn moeder er bij wilde zijn, aangezien vriend moest werken en ik me dan toch wat prettiger voelde, een soort second opinion zeg maar. Mijn mams zeurt echt nergens over en is heel nuchter, dus als zij zou zeggen dat het niet goed was, nou, dan is het ook écht niet goed! Eerste pakket, van de commode, gaat open. 1 krasje op een plank. Acceptabel, zeuren we niet over. Tweede plank. Ja hoor, vol vieze vingers. Oke, even afpoetsen, maar helaas, er blijven ook krassen achter en dan méér dan 1. Volgende pakket; binnenzijde commode, 1 plank nagenoeg krasvrij, nou hoera! De volgende; en ja hoor, 1,2,3,4,5 wel 6 krassen al op de ene helft vd plank.... Weer een plank uit tweede pakket; tegen de zijkant aan een hele serie krassen naast elkaar.... De bezorger zag het al eerder dan dat ik het zag...En ons mam zei ook dat dit niet zomaar moest kunnen. Wederom zeiden de mannen; tsja, dit is Wood Factory eigen, we staan er niet van te kijken als de rest van de circa 40 onderdelen ook zo is... Toen heb ik besloten dat ze alles maar weer mee moesten nemen, hier had ik echt geen trek in! Ze zouden bedje en commode hier laten, dan had ik in ieder geval nog iets voor als beebje eerder kwam... Dus de rest in de wagen gezet, bon gemaakt waarop stond dat ik gewoon mijn geld teruggestort kreeg. Toen zei hij; "ze kunnen van TWF wat geld inhouden omdat commode en bedje hier staan." Ja dahaag! Dan neem alles maar mee! Da's toch geen service dan? Zo gezegd zo gedaan, de rest ook naar beneden gedragen en wat gebeurt er tijdens het sjouwen? Een van de dozen schiet open, plank schuift naar buiten; resultaat; Flink gat in de muur van de gestucte trapopgang... Dus daar hebben ze een bon van gemaakt, dat wordt verzekeringswerk, dat gaan ze vergoeden hebben ze gezegd.. Dus gaan we nu op zoek naar een ander kamertje, het is niet anders. Kan weer bij Babydump, maar dan van andere fabriek, of we gaan naar n andere winkel, maar ja dan zit je met levertijden en als er onverhoopt iets is, weet je ook niet of zij het oplossen, Babydump probéért het tenminste nog wel. Moeilijk hoor, denk dat we morgen eerst maar eens naar Kesteren rijden... Wordt vervolgd x San
Wat een vreselijke.. :c: zooi... balen zeg dat het nog niet goed is..en nog schade erbij... Hopelijk vind je snel wat anders..
niet te geloven dat dit kan zeg.... Je zou toch zeggen met de hoeveelheid winkels die dit merk verkoopt dat het goed moet zijn. Als winkelier zou ik hun producten niet meer gaan voeren. Dit kan je je klanten niet aandoen lijkt me. Ik hoop dat je snel een andere optie kunt vinden die wel goed is. groet, ouder
jemig wat slordig zeg! Je kan ook prenatal proberen. Kijken of ze iets op voorraad hebben. Doordat ze zoveel winkels hebben is het misschien wel wat sneller te leveren. Succes in ieder geval meid. hoop dat je gauw een mooi kamertje voor je beebje hebt!
Ik heb een kamerstje van 600 en daar is echt geen kras op te bekennen hoor... dus laat je niets aansmeren, voor die prijs kun echt wel kwaliteit krijgen! bovendien was ie in 2 weken leverbaar. wat5 voor ons niet zo handig uitkwam, we hadden heb met 22 weken al in huis...
O ja is wel zo slim om erbij te zetten, we hebben de kamer bij prénatal gekocht En ik kreeg er nog een kado bon van 60 bij terwijl ik daar eigenlijk geen recht op had...
Hoi Hoi! Nou, heb binnen een week mijn geld terug gekregen, uiteindelijk nog 50 te veel maar ik dacht het is goed, dat is voor alle trubbels Andere kamertjes gezocht; Kesteren was vrij prijzig idd, ook de magazijnverkoop, Babymax niet geslaagd (veel kamers van TWF en dat willen we niet meer!) en sommigen hebben gewoon minmaal 4 tot 6 weken levertijd (Prénatal) en anderen nog langer, dus gaan we het nu zo doen; We nemen Ladekast Malm wit van Ikea, 4 laden, 2 stuks naast elkaar, daar bovenblad zelf op monteren en een bedje Mix & Match van Bopita wit. (Prenatal) Dan geen kledingkast in eerste instantie omdat we veel lades hebben, we zetten daar een leuke handige stoel neer en een mooie lamp. Kunnen we later nog zien hoe en wat. Het past allemaal redelijk goed bij elkaar, dus geen allegaartje en we maken het mooier met de accesoires! Als het af is, laat ik het jullie zien dmv foto's in mijn album! x San
Jeetje, wat een prutsers, ook nog eens een gat in je muur! Wij hebben van babypark een kamertje. De kast kon de trap niet uit en moest uit elkaar geschroefd worden. Daarbij kwam een klein scheurtje in de lak, helemaal onderaan achter aan de zijkant (die toch tegen de muur staat). We konden een nieuwe kast krijgen of een tegoedbon van 100 Euro. Voor dat laatste gekozen, ik kon dat scheurtje trouwens niet eens meer terugvinden, zo klein. En de garantie verviel ook niet. Prima service. Maar gelukkig ben je er nu op een andere manier uitgekomen, ik ben benieuwd naar het resultaat!