Ik zit net even met man van eigenlijk waren we heel snel overal mee. Zegt hij ja maar wij woonden ook heel snel samen. Hij heeft gelijk wij woonden na een kleine maand samen. Bijna 4 weken verkering
Ff kijken, we wonen nu bijna 2 jaar samen.. We hadden 4.5 jaar 'verkering' toen we gingen samen wonen Nu al weer 6.5 jaar samen Das snel! Na een maandje samen te gaan wonen, maar waarom niet? als het goed voelt!
Hier eigenlijk al vanaf dag 1. Ik woonde samen met mijn zusje in een appartement en zij had ook een vriendje. Mijn vriend woonde op zichzelf, dus toen was het veel makkelijker om ik hem te gaan wonen en mijn zusje ook met d'r vriend. Edit: na een half jaar kochten we ons huis.
Ik zou na 10 dagen verkering een weekendje bij hem en zn ouders slapen.... Ben er nooit weer weggegaan haha. Uiteindelijk zijn we na bijna 2 jaar echt op onszelf gegaan. Inmiddels bijna 8 jaar samen
zo snel waren wij nou ook weer niet, maar wel snel. 14 januari hadden we onze eerste date en 22 augustus zijn we officieel samen gaan wonen. al moet ik wel zeggen dat na een paar weken vriendlief al praktisch bij mij woonde. Inmiddels zijn waren we afgelopen januari 3 jaar samen, gaan we augustus trouwen en dus ook aan het proberen zwanger te raken... zoals wij altijd zeggen, als je weet dat het goed zit... Nu moet ik er wel bij zeggen, ik woonde in omgeving rotterdam en vriendlief woonde in omgeving roosendaal, dat speelde ook mee
Na 3 weken Ik leerde mijn vriend kennen via internet en al snel hadden we een date. Het klikte meteen en ik ben meteen 4 dagen blijven logeren. Ik wou niet meer naar huis en hij wou niet dat ik naar huis ging dus we hadden al snel besloten dat ik bij hem zou komen wonen. Het voelde meteen al vertrouwd enzo dus we dachten: waarom wachten?
Na een maand sliepen we dag en nacht samen, bij onze ouders dan. Binnen het jaar woonden we samen. (Ik heb m'n 18e verjaardag in 'ons huis' gevierd)
Na 2 weken al, en dat was alleen omdat er een week oefening tussen zat. Anders was het nog sneller geweest hihi. Voelde direct goed, en ik woonde al op mezelf, dat scheelt ook.