Blegh, ik ben uiteindelijk toch "besmet" met de familiekwaal! Kalknagels op alle nagels van 1 voet. Bin de huisarts geweest maar kan er niet zo veel mee. Pedicure of 3 mnd lang pillen slikken. Alleen mag ik die nu niet icm het geven van bv. Er zullen vast wel huis, tuin en keuken tips zijn dus brand los!!! Mijn dank is groot!
Ik heb altijd vanalles geprobeerd, gesmeerd en geslikt. Van mn linkervoet, de grote teen, ging het nooit echt weg. Toen heb ik eens de gewone antischimmelcreme gekocht van Kruidvat eigen merk, die kost bijna niks, en daar BLIJFT het weg mee! Al die dure troep, en bij mij hielp het niks! Ik zou zeggen: probeer die eens!
Nee, er staat: bij schimmelinfecties van de huid (heb ff gespiekt haha). Maar na 2 keer smeren begon ik al verschil te zien. Bij mij werkt het als een trein iig. Ik dacht gewoon proberen.
Mn moeder kreeg van iemand de tip rode nagellak. Helpt bij mij wel. Maar niet bij de hele erge nagels. Ik ga die crème ook maar eens halen dan!
Of thymol kopen via een pedicure/goede nagelstyliste die met het merk Young Nails werkt. Vrijwel het enige product dat de voedingsbron voor de bacterie weghaalt: en zorgt dat hij dood gaat.