Gezien de goede kledingadviezen die hier gegeven worden ook maar een vraag van mij. Vanavond ga ik naar een 'retrofeest' met muziek van de jaren '20 tot '50. Nu zit ik in dubio welke jurk ik aan trek, keuze tussen 2 jurken. En dan met of zonder petticoat. Ik zal de foto's bijvoegen, even kijken of het lukt. Foto 1: blauwe jurk zonder petticoat Foto 2: blauwe jurk met petticoat Foto 3: polkadot jurk met petticoat Foto 4: polkadot jurk zonder petticoat (Let trouwens niet op de troep en kreukels in de kleren)
De polkadotjurk, de blauwe vind ik niet mooi. Met of zonder petticoat... ik zie het verschil niet zo dus dat is me om het even
Ik vind beide erg leuk maar de polkadot jurk meer retro dus daar heb ik op gestemd. ( met petticoat, ik zie inderdaad ook niet veel verschil maar alle kleine beetjes helpen toch?)
Polkadot mét petticoat! Op zo'n feestje kan je dat echt wel hebben, past ook mooier bij je figuur vind ik. Door de petticoat lijk je nog slanker!
Absoluut met petticoat, als je die niet naar een bruiloft aankan, wanneer dan wel? Ik heb gestemd op blauw, maar vind de polkadot ook prachtig. Veel plezier!
Oops verkeerde gedrukt, beter moeten opletten. Foto 3, de stippeljurk met petticoat. Zeker voor een jaren 50 feest. Leuk! Veel plezier!
Nadeel van de polkadot: is net wat bloter bij de schouders. Kan prima, maar je moet je er wel lekker bij voelen de hele avond.
Foto 4 polkadot met petticoat, omdat het een retro feest is als het te bloot is kan je er misschien een (witte) bolero over doen?
foto 2.. past meer bij de jaren 20. ik vind de andere meer jaren 50/60 maar wat een gave schoenen bij die blauwe jurk!
zucht.. lees nu tot jaren 50.. lezen is ook een kunst maar blijf bij mijn keuze..alleen al vanwege de schoenen
Ik vind de blauwe jurk net iets mooier, maar.... de polkadot leuker voor een retro feest! Dus ik heb op de polkadot gestemd + petticoat. Maar vind het om het even, ze staan je beiden heel mooi! Zou hoe dan ook wel de petticoat dragen vind ik heel erg leuk voor een retro feest en maakt de jurken net iets meer 'af' vind ik. Veel plezier trouwens!