Tattoo advies

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 11 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik heb op m'n onderarm (zijkant onderarm) de naam van m'n dochter staan, gewoon normaal formaat in sierletters geschreven (4letters)
    Nu wil ik ook de naam van m'n zoon laten zetten, maar twijfel over de plek, zit te denken op dezelfde plek maar dan op m'n andere arm of op dezelfde arm als waar ik al de tattoo heb en dan op de binnenkant pols, maar dan krijg ik dus 2 tattoo op 1 arm of op allebei de armen..
    Wat zouden jullie doen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      8
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    en er naast? staat dat niet leuk maar dan een lijntje naar onderen. Dan is het wel een geheel.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Allebei de armen vind ik niet mooi. Ik zou naar een tattooshop gaan met de vraag iets te ontwerpen met de naam van je zoontje icm met iets waardoor het 1 tattoo wordt.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Aan de andere kant van dezelfde arm?

5. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    of iets wat de namen verbind.. een infinity oid.
    ik denk dat het ook ligt aan de lengte van de 2e naam die je wilt laten zetten..

6. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ik zit met hetzelfde dilemma...
    Bij mij staat de naam alleen een stuk meer richting pols.

Ik denk dat de naam van mn tweede toch op mn been gaat komen. Wil mn armen niet helemaal vol hebben. Twee op een arm vind ik te veel en mn andere pols ziet een heel klein sierlijk hartje dat wil ik ook zo houden..

7. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ik zou voor de andere arm gaan of idd de tattoo shop iets laten ontwerpen waar je huidige tattoo bij inverwerkt kan worden.

8. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Je kan hem ook op dezelfde arm maar dan bovenarm doen dan valt het niet zo op en zie je ze niet allebei tegelijk. Of anders een hele andere plek, bijvoorbeeld je voet. Ik heb de initialen van mijn kinderen op mijn pols en voet.

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

ik heb precies hetzelfde en de naam van mijn zoon op de andere arm zelfde plek laten zetten..

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zou op je andere arm de naam van je zoontje zetten!
    Ik heb ook de naam van mijn dochtertje op die plek wel iets meer naar mijn pols toe.
    De tweede komt op mijn andere arm op dezelfde plek

Deel Deze Pagina