Ik heb op m'n onderarm (zijkant onderarm) de naam van m'n dochter staan, gewoon normaal formaat in sierletters geschreven (4letters) Nu wil ik ook de naam van m'n zoon laten zetten, maar twijfel over de plek, zit te denken op dezelfde plek maar dan op m'n andere arm of op dezelfde arm als waar ik al de tattoo heb en dan op de binnenkant pols, maar dan krijg ik dus 2 tattoo op 1 arm of op allebei de armen.. Wat zouden jullie doen?
Allebei de armen vind ik niet mooi. Ik zou naar een tattooshop gaan met de vraag iets te ontwerpen met de naam van je zoontje icm met iets waardoor het 1 tattoo wordt.
of iets wat de namen verbind.. een infinity oid. ik denk dat het ook ligt aan de lengte van de 2e naam die je wilt laten zetten..
Ik zit met hetzelfde dilemma... Bij mij staat de naam alleen een stuk meer richting pols. Ik denk dat de naam van mn tweede toch op mn been gaat komen. Wil mn armen niet helemaal vol hebben. Twee op een arm vind ik te veel en mn andere pols ziet een heel klein sierlijk hartje dat wil ik ook zo houden..
Ik zou voor de andere arm gaan of idd de tattoo shop iets laten ontwerpen waar je huidige tattoo bij inverwerkt kan worden.
Je kan hem ook op dezelfde arm maar dan bovenarm doen dan valt het niet zo op en zie je ze niet allebei tegelijk. Of anders een hele andere plek, bijvoorbeeld je voet. Ik heb de initialen van mijn kinderen op mijn pols en voet.
Ik zou op je andere arm de naam van je zoontje zetten! Ik heb ook de naam van mijn dochtertje op die plek wel iets meer naar mijn pols toe. De tweede komt op mijn andere arm op dezelfde plek