wij gebruiken die ook wanneer het weer erg is.. dat lijkt het enige wat werkt... die stinkende muggenspray met deet doet niet voldoende vind ik... En anders inderdaad een klamboe - hoewel je dan altijd wel erg goed moet oppassen als je gaat plassen enzo . En inderdaad een vierkante nemen. Dat is minder krap dan zo'n ronde.
Heb vandaag een klamboe gekocht. Maar stom als ik ben, dat gaat hier helemaal niet ivm de schuine wand! Och wat voel ik me dom!! Een klamboe in een punt zou denk ik wel kunnen, maar die is dus weer zo klein/smal. Morgen maar terugbrengen...
Kan je geen haken in de schuine wand zetten? Of anders plakbaar klitteband, de harde kant tegen de schuine wand aan plakken. Daar plakt de klamboe aan vast en blijft prima zitten.
De klamboe heeft een soort tentstokken bovenaan. Die komen dan tegen de schuine wand aan en hangt daardoor scheef.
En de klamboe verder van de wand hangen? Of is deze daarvoor tekort? Of bed wat van de schuine kant vandaan schuiven. Wij hebben namelijk ook een schuine wand en het gaat hier goed. Wij hebben wel een hele grote klamboe. Er past een bed van 2.20m breed onder.
https://nos.nl/artikel/2236270-extra-muggenoverlast-deze-zomer-door-warm-en-vochtig-weer.html Zucht....