Om alvast in de vakantiestemming te komen, leek het me leuk om te horen wat voor plannen iedereen heeft! Ga je weg of blijf je hier? Camping of hotel? Ben ook heel benieuwd welk land "favoriet" is. Wij gaan dit jaar naar Italië, vlakbij Venetië. Appartementen, 100 meter van de zee. Met de auto ( wordt een uitdaging met 2 kids ).. We overnachten wel in Duitsland, anders is het niet te doen. We moeten nog even wachten, maar heb er wel vreselijk veel zin in!
wij gaan 1 week naar frankrijk in augustus.. zouden eigenlijk naar griekenland gaan over 2 weken zonder kind.. maar om laten boeken 1 week frankrijk met kind.. ivm medische problemen van vriendlief.
Waarschijnlijk niet.. En als we gaan zal het denk ik een midweekje CP worden, plus wat leuke uitstapjes en hopelijk mooi weer hier in NL zodat we lekker kunnen genieten van het strand, meertjes en onze eigen tuin.
dit gaat verplaatst worden naar het vakantietopic.. waar ook al een zelfde vraag staat... maar wel leuk om over te kletsen Griekenland hier
Ik mis Frankrijk bij de meerkeuzevraag! Daar gaan ieder jaar toch weer heel wat Nederlanders heen? Wij in ieder geval wel dit jaar .
griekenland, rhodos plaatsje trianta (of zo iets) hotel via kidsworldclub, vol kinderanimatie hoeven we zelf niet te zorgen dankzij kiki en ko , all inc verblijf, waterpark erbij en veel zwembaden. daarnaast een familiekamer in het hoofdgebouw (zijn 3 gebouwen) en met extra slaapkamer die afgesloten kan worden. we gaan 22 juni om 5.15 smorgens met het vliegtuig en kan niet wachten tot het zover is.