Wie heeft dat nog meer???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mama van Jalina, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    mijn bevalling was begonnen maar ze konden amper aan me zien dat ik met de bevalling bezig was zat maar lekker in een stoel te zitten toen de kraamverzorgtster kwam die keek egt van is het nu begonnen of helemaal niet :$:$:$:$ dat had ze nog nooit mee gemaakt hahaha terwijl ik 6 cm ontsluiting had alleen door harde buiken en krampen niet eens voorweeén gehad of me slijmprop verloren

2. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik moet nog bevallen maar mijn beide zussen hebben geen pijn gevoeld alleen harde buiken en liepen ook vrolijk het ziekenhuis in met 6 cm ontsluiting. ze konden aan hun gezichten ook niet zien of ze aan bevallen waren, hoop alleen ook op zn bevalling haha

3. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.279
    113
    Centrum België
    Ik lag aan de ctg - verpleegster kwam even kijken. Ze constateerde dat er idd weeënactiviteit was (ik was net 20 min eerder toegekomen in het ZH), maar volgens haar was het nog niet wat er nodig was. Toch even gecontroleerd en had volledige ontsluiting!
    Ze vroeg me verwonderd of ik geen persdrang voelde, omdat ik er zo rustig bij lag. Op dat moment niet, maar toen ik later te voet naar de verloskamer moest, brak de hel los. ;) Dik kwartier later was m'n dochter er bij de 2e keer persen!

Denk dat we onze handjes mogen kussen dat het zo vlot en relatief pijnloos ging!

4. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Hier tot 8 cm ontsluiting helemaal geen pijn gehad, slechts harde buiken en een zeurende pijn in m'n onderrug. Toen de vk binnenkwam, zat ik nog heel gezellig met een kop thee aan tafel, haha. Vlak daarna constateerde ze de 8 cm en braken mijn vliezen en toen werd het wel even zwaar. Maar een minuut of 20 later was mijn dochter er al, dus ik had ook helemaal niks te klagen ;)

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    t/m 5 cm geen last wel weeën maar makkelijk weg te krijgen even later voelde ze weer tsja 8cm toen begonnen de weeën toch wel echt pijnlijk te worden
    10 uur 5cm
    kwart voor 12 de kleine geboren

een collega van mij had lichte weeën,ging naar het ziekenhuis in de verloskamer zat de kleine zijn kopje al tussen haar benen dus snel broek naar beneden en daar was ie al

6. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    wat fijn dat ik niet de enige ben en toch dat er meer mensen zijn met deze ervaring :D

7. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik kwam lopend het zh binnen als of er niks aan de hand was en had praatjes en lol voor 10.
    ze wouden mij ook weer naar huis sturen, ze konden het niet geloven dat ik moest bevallen. 3 uur later was hij er:d
    ben bang dat het niet weer zo snel gaat als de vorige keer.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier ook.. Heb nu voorweeen gehad en ze zeiden tegen mij " een echte wee voel je wel" nou euh.. Bij de eerste dus niet! Mijn vriend heeft door de eerste 8 cm ontsluiting gewoon geslapen terwijl ik tv lag te kijken..

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    yup hier nog een.
    Had alleen harde buiken en gelukkig twijfelde ik en heb ik gebeld voor controle anders had man lief er niet bij geweest.
    Nadeel vond ik wel dat ik dus ook geen pers weeen had en alles op eigen kracht moest doen

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hier bij de 1e ook geen ontsluitingsweeën gehad, enkel wat harde buiken. Heb nu wel de angst om het zh niet te halen, omdat ik in het zh moet bevallen.....

11. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwie! Ben jaloers!

Laat ik maar niet beginnen over mijn helse bevalling :p

12. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    als ik eerlijk ben heb ik liever dat de bevalling iets langer duurd heb snachts nog een "kind"gekregen wat een naweeën auwie

13. JuLo246

JuLo246 Lid

20 mrt 2012
    86
    0
    0
    Gelderland
    mijn eerste was heel pijnlijk, lang en zwaar, de tweede was kort.. wel pijnlijk maar inderdaad enorme naweeën.. verschrikkelijk zeg.. pijnlijker en langer dan de weeën tijdens de bevalling en duurde 4 lange dagen.. wat een hel was dat!!

Deel Deze Pagina