weer starten met de pil en niet fit

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door flappie, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hallo dames,

Ik ben sinds twee maanden weer gestart met de pil. Deze cyclus heb ik de eerste pil een dag te laat ingenomen en ik ben sindsdien zooooo moe. Vanochtend weer erg last van mijn darmen en geregeld 's ochtends weer misselijk. Kunnen dit weer de beginsymptomen zijn van het starten met de pil, al die *&^&%%$hormonen!?( en dat m'n ,lichaam dus wat van slag is door het niet op tijd slikken, of denk ik nu weer te ver door ;) ) Hebben jullie daar ook last van gehad of is het gewoon een griepje'?
    Thanx

xxx

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou het niet weten of het begin is van het pil gebruik.
    Ik wil je niet bang maken maar is alles wel helemaal safe gegaan?

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vroeg me tijdens het lezen van je berichtje idd ook af of de pil zijn werk wel heeft gedaan... je bent immers een dag te laat begonnen. Of heb je ook andere voorzorgsmaatregelen genomen?

Ik ben tussendoor ook wel eens een jaartje met de pil gestopt en had geen last toen ik weer begon.

Pim

4. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    mmm, nee geen andere voorzorgsmaatregelen, maar de eisprong is toch twee weken voor je ongesteldheid? Zou 1 dag later beginnen daar invloed op hebben? Alvast bedankt,meiden. Ga zo maar lekker onder de wol ;)

xxx

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb nog even gekeken in de bijsluiter: als je niet op de eerste dag van je menstruatie begint moet je gedurende 7 dagen voorzorgdmaatregelen treffen. Maar dan zou het nu in 1x weer raak moeten zijn, dat zou ook wel heel sterk zijn he. Misschien moet je lichaam idd weer wennen aan de pil.

Pim

6. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Het lijkt wel sterk, maar de wonderen zijn nog altijd niet de wereld uit. Ik zou het nog even aankijken en als het zo blijft toch even testen om het zeker te weten.

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Flappie,
    Ik heb er nog geen ervaring mee met het weer beginnen met de pil na het een tijd niet genomen te hebben. Kan me ook niet herinneren dat toen ik voor het eerst de pil slikte ik allerlei klachten had.
    Maar eh....als ik het zo lees denk ik toch dat je zwanger bent hoor. En 1 keer kan echt genoeg zijn als je supervruchtbaar bent.
    Heb je al getest? Laat je het nog weten hoe het afloopt, ben erg benieuwd
    Ik wens je heel veel succes

dikke knuffel
    Hartje

8. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik wacht idd wel even tot ik weer ongesteld moet worden, ik laat het jullie nog weten. Heb ook erg last van mijn darmen.... bedankt voor jullie advies en @Pim, succes met de laatste loodjes,hoor!

xxx

9. Thought

Thought Lid

22 nov 2006
    10
    0
    0
    hey

toen ik ook weer starte met de pil voelde me ik echt belabberd , misselijkheid , hoofdpijn , etc...
    je kan natuurlijk enkel zekerheid hebben door een testje te doen
    succes!

10. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik zou jullie op de hoogte houden, dus bij deze. :D ben nu ongi geworden en iets minder moe gelukkig. Denk dat ik toch weer even moest wennen aan die hormonen!

xxx

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Pffff, gelukkig maar he!

Pim

Deel Deze Pagina