Ik was de eerste dag gewoon ongie, de tweede dag minder, de derde dag niets meer. toen op de derde dag heb ik sex gehad met mijn vriend, en heb ik weer gebloed. heel klein beetje maar (waarschijnlijk een adertje) Maar waar het eigenlijk om gaat is dat ik normaal 5 dagen , en nu dus maar 3. wie heeft dat meer gehad? XXX Gusam.
Je hoort vaker dat meiden na een korte ongi zwanger zijn. Hoop dat dat ook voor jou mag gelden. Afw88! Groetjes en suc6! Marjo
hallo gusam, ik heb het zelfde als jou gehad,altijd was ik 7 dagen ongi maar sinds een paar maanden ben ik ook maar steeds 1 dag erg ongi de 2 de dag word het wat minder en de 3 de dag is het weg en na het vrijen komt er iets bloed vrij en dat is ook zo weer verdwenen. voor mij is het ook een raadsel hoe dat komt. je hebt hiet vast niet veel aan,maar wou je even laten weten dat je niet de enige bent. groetjes duvel en hopelijk mogen we gauw positief testen
Hoi, Ik heb het nu ook... Normaal duurt t een dag of 5, nu ben ik zaterdag ongi geworden, gisteren was het ook nog goed bingo, en nu helemaal niks meer te zien... Ik vraag me ook al af hoe dat nu weer kan... Groetjes, Jorietje
Hoi Gusam, Ik was ook altijd dik 5 dagen behoorlijk ongesteld, maar de laatste drie keer ook maar 2 a 3 dagen. Geen idee waarom, t is gewoon veranderd ineens!
Ik heb gister wat te hard geroepen, later in de middag had ik toch weer wat last van bloedverlies en vandaag ook.. T is wel niet zoveel als normaal, maar toch wel wat... Groetjes, Jorietje
Hoi Gusam, Ik heb dat nu ook. Toen ik nog de pil slikte was ik ook ongeveer 5 dagen ongie. Nu, de eerste menstruatie na de pil, maar 2-3 dagen. Heel vreemd. Groetjes, Noa