Lieve moeders of "mothers to be", Ben een tijdje ff afwezig geweest omdat ik ineens heel erg ging twijfelen of ik nog wel echt voor een derde kindje wou gaan. Ik kreeg zelfs angst. Kan ik 3 kinderen wel aan, leeftijd (ben deze maand 39 geworden). Ook het gevoel van.... het is toch goed zo. Wat ga ik op me afroepen.... M.i. was ik er misschien ook veel te veel in het begin mee bezig. Heb de wens even in de ijskast gezet en goed naar mijn gevoel geluisterd van wat ik nu echt wil. Door er even geheel afstand van te doen voelde ik ineens dat de wens toch nog steeds heel erg aanwezig is. Wat je wegduwt komt blijkbaar met volle kracht terug. Uiteraard heb ik mijn man in de tussentijd ook heel erg in verwarring gebracht. Toch is hij me altijd blijven steunen en heeft hij begrip gehad voor mijn twijfel. De laatste 2 weken heb ik wel weer zo af en toe met jullie meegelezen. In ieder geval.......I am back! Liefs Assie
Hallo Assie! Zoals ooievaar zegt: welkom terug en heel veel succes voor jullie derde wondertje! Liefs Chris