Ik gebruik progestan na mijn eerste icsi en houdt mijn temperatuur bij, nu is mijn temp heel langzaam aan het stijgen...goed teken zou je zeggen, maar nu denk ik ergens gelezen te hebben dat als je progestan gebruikt je niet op je temp kan vertrouwen. Is er iemand die hier meer over weet en mij kan vertellen of dit een goedteken is of dat het niet betrouwbaar is? Een erg zenuwachtige Pat...
hey meid ik heb geen idee kijk nooit naar mijn temp. die is bij mij toch onregelmatig.. maar je zou zeggen hogere temp is goed wanneer mag je testen? ik hoop voor je dat het raak is
Ik heb altijd begrepen dat tempen nooit zin heeft als je hormonen gebruikt, dus ook niet bij Progestan / Utrogestan. Heel veel succes meid! Elmo
Morgen mogen wij een bloedtest doen en dan zullen we de uitslag horen...ik was begin van de week erg negatief en had geen zwangerschapskwaaltjes zoals gevoelige borsten enz. maar nu mijn temp omhoog ging begon ik weer een beetje hoop te krijgen... Maar als het dus idd zo is dat het geen zin heeft dat je je temp bijhoud omdat het niet betrouwbaar is..dan ben ik bang dat het morgen toch nega is
Hoi Pat, Ook ik heb van het ziekenhuis gehoord dat tempen naar ivf/icsi niet betrouwbaar is. Omdat je cyclus een soort van gesimuleerd is, pakt je lichaam het net iets anders op. Wie weet klopt het bij jou wel. Zolang je nog geen menstruatie hebt heb je nog alle kans. Geef de hoop niet op. Succes morgen. Groetjes Elvira
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal proberen moed te houden en wacht rustig(voor zover je van rustig kan spreken op dit moment ) af wat de uitkomst zal zijn morgen! 8) x
In het wachtbanktopic staat Negatief. Balen Pat, zo verschrikkelijk teleurstellend altijd. Succes met verwerken. Liefs Elvira
Idd negatief, ze zeiden in Dusseldorf wel dat het vals negatief kon zijn door de crinone(progesteron) Nu moeten we alsnog afwachten tot maandag, dan krijgen we de uitslag van de bloedtest..maar ik ga er niet meer vanuit dat die positief is.