Wie nog meer in april gestopt met pil??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juul86, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul86

Juul86 Lid

12 apr 2012
    19
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Afgelopen zaterdag (7-4) zijn mijn vriend en ik gestopt gestopt met de pil. Een erg spannende tijd en natuurlijk de grote hoop om snel zwanger te zijn!! Ik heb de pil in totaal 12 jr gebruikt, met pauze ertussen van ong 3 jaar, ben nu net weer 3/4 kwart jaar aan de pil, dus ik hoop dat mijn lichaam weer snel de oude cyclus op kan pakken... Zijn er meer die in april zijn gestopt? En eventueel leuke tips en adviezen hebben?

Groetjes,

Juul

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik sluit me ook aan in april, pas net gestopt hoor hihi..

3. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister mijn laatste pil genomen. Ben 26 en vanaf mijn 13e aan de pil. Succes dames!:p

4. BellaNoa

@ Lunadog, toevallig ik ook gister!! Jij ook veel succes

5. Magisch

Magisch Nieuw lid

15 apr 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij zijn vorig weekend op 8 april gestopt met de pil.
    Laatste menstruatiedag was gisteren, dus we zijn nu officieel aan ronde 1 begonnen voor kindje 2.

Dus we kletsen graag even met jullie mee :)

6. Juul86

Juul86 Lid

12 apr 2012
    19
    0
    0
    #6 Juul86, 16 apr 2012
    Laatst bewerkt: 16 apr 2012
    Hoi dames,

Wat leuk om van jullie te horen, zelf ben ik sinds 7 april gestopt! Dus dit wordt een eerste ronde en eerste kindje... Vindt het erg spannend!! Hebben jullie last van het stoppen met de pil?? Ik heb nu 1 keer na mijn stopweek van mijn allerlaatste pil, een week later 2 dagen klachten van ongesteldheid gehad en mijn buik lijkt wat van slag... Oh ben trouwens 26 jaar en kom uit de kop van noord holland.

Groetjes,

Juul

7. BellaNoa

Hoi Juul,

Oh wat spannend he! Ik heb er nu eigenlijk geen last van, van het zogenaamde ontpillen zeg maar. Bij de eerste had ik dat wel, althans vooral dat je lichaam je de eerste maanden echt voor de gek houdt, had toen wel iedere keer het idee zwanger te zijn maarja... Na mijn bevalling ben ik wel wat slordiger met de pil omgegaan, als er dan weer eens een doosje op was en ik had geen zin om naar de apotheek te gaan sloegen we ook wel eens een maand over, dus ik denk dat mijn lichaam wel gewend is geraakt aan het af en toe niet gebruiken van de pil...

Het is wel leuk als de meiden die komen kletsen in dit forum een banner eronder zetten, dan kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden wie er in de spannende dagen zitten :) wel zo leuk toch?

Succes allemaal!

Ps. ik ben 25 en uit brabant

8. Jenna28

Jenna28 Lid

6 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eind maart gestopt. Heb gewacht met ronde 1 tot ik natuurlijk ongesteld werd, en dat is vandaag :)

Dus na de menstruatie gaan we echt beginnen!

9. BellaNoa

@ Jenna28: succes! Word het je eerste kindje?

10. Jenna28

Jenna28 Lid

6 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jandi, thnx!! 1e kindje idd. Ik ben pas naar de gyno geweest omdat ik klachten had met doorbraakbloedingen. Er werd een echo gemaakt waarop te zien was dat mn eierstokken vol zaten met follikelcystes waardoor het zwanger worden waarschijnlijk n stuk moeilijker gaat.

Nu heb ik 2 mei weer een afspraak om te kijken of de situatie veranderd is. Als mn ongi idd doorzet (er kwam gisteren al bijna geen bloed meer vrij :( ) betekent dat dus dat ik rond die datum een eisprong ga krijgen, mocht dat zo zijn is dat op de echo te zien dus ik ben wel heel nieuwsgierig nu.
    Maar als dit toch geen ongi is maar een doorbraakbloeding gaat de gyno verder kijken wat ik moet doen.

@jandi, ook voor de 1e?

11. Jenna28

Jenna28 Lid

6 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wacht, ik zie t al ;) ik ben trouwens 28 ook uit Brabant

12. BellaNoa

@ Jenna28, oh dat is minder zeg! En kunnen ze daar niet gewoon iets aan doen dan? Hopelijk zie je je eitje op 2 mei, dan weet je meteen wat je te doen staat ;) Succes in ieder geval!!

Voor ons is het nu het tweede kindje. Mijn zoontje wordt volgende week 1 jaar en het begint dan toch weer te kriebelen :)

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Spannend allemaal zeg, en we liggen dichtbij elkaar!

14. Juul86

Juul86 Lid

12 apr 2012
    19
    0
    0
    @jenna: jeetje dat is balen zulk nieuws!! Hopelijk valt het allemaal mee!!

Zelf heb ik sinds 2 dagen na mijn eisprong, moet erbij vermelden ik voel mijn eisprong altijd (ben ik nu zo blij mee!!) , een vreemd/ warm gevoel in mijn onderbuik heb en wat hoofdpijnklachten, dit heb ik anders nooit. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?? Zou het wel helemaal geweldig vinden!! Kan in ieder geval over 12 dagen testen, maar dat duurt nog wel lang, erg spannend!!!

Tot snel!

15. BellaNoa

Bij mijn zoontje waren mijn eerste klachten pijnlijke borsten! Dat was echt al 5 dagen na de eisprong... Hoofdpijn heb ik ook gehad, echt migraine zelfs, maar dat begon net voor mijn NOD.. dus ik dacht toen dat ik ongi zou worden

16. Jenna28

Jenna28 Lid

6 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om de verhalen van iedereen zo te lezen!! Hopen dat jullie snel zwanger mogen worden!

Als er op 2 mei nog steeds geen ei te zien is krijg ik waarschijnlijk hormoonmedicatie. Wel vervelend om meteen de medische molen in te moeten, maarja beter dan een jaar aansukkelen en t dan pas weten.
    Laten we gewoon hopen op een mooi ei :)

Nog ff n vraagje. Hoe voelen jullie de eisprong? Ik heb in t begin van mn cyclus wel veel afscheiding gehad maar niet zo stevig dat je er draden van kon trekken (waar iedereen t over heeft) maar meer waterig. En gek genoeg ook ff last van meeega gevoelige tepels.

Nu hoop ik stiekem dat ik toch een eisprong heb gehad, maar aangezien mn ongi niet echt doorzet ben ik bang dat t toch een eiloze ongi is. Pfff lekker die onzekerheid

17. jalise

jalise Nieuw lid

21 apr 2012
    1
    0
    0
    Ik sluit me bij jullie aan! Ben zelf op 1 april gestopt met de pil.
    ik weet niet hoelang mijn cyclus duurt maar we wachten rustig af. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het snel lukt.

Ben nu 21 en we gaan voor ons eerste kindje!

Succes meiden!

18. BellaNoa

@Jenna28, ik voel mijn eisprong soms ook, maar ook niet altijd. Als ik 'm wel voel dan voelt het bij mij als een soort menstruatieachtige krampjes onderin mijn buik.. Uit afscheiding ben ik nooit veel wijzer geworden :D haha

@Jalise, welkom! Spannend hoor, veel succes

19. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    #19 simba32, 22 apr 2012
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
    Hallo Dames,

Ik ben ook 8 april gestopt met de pil en wij gaan voor ons eerste kindje.
    Ben bijna 33 en heb bijna 17 jaar de pil gebruikt.. En zou het echt niet meer weten hoe mijn normale cyclus eruit ziet.... ben benieuwd hoe lang het duurt en of het uberhaupt 'natuurlijk' gaat lukken..;).Verder wil ik erbij vermelden dat ik nog niet zo lang te horen heb gekregen dat ik Fibromyalgie heb een vorm van weke delen reuma. Fibromyalgie is niet erfelijk..

Groetjes Simba32

20. loch88

loch88 Lid

23 apr 2012
    13
    0
    0
    hallo dames,

ik sluit me ook bij jullie aan ben 6-4-2012 gestopt met de pil. ik heb de pil 9 jaar gebruikt. ik ben 23 jaar en we gaan voor ons 1e kindje.
    ik weet nog niet hoelang mijn cyclus duurt spannend dus allemaal.

succes allemaal:)

Deel Deze Pagina