hallo zijn er dames die 6 dagen voor nod negatief testen. maar na paar dagen toch wel weer postief was? ben benieuwd want ben zo gek geweest om te testen negatief natuurlijk.maar heb ik nog kans dat ik op me nod positief test?
Hoi, ik heb zelf niet zo vroeg getest, maar het is ook wel heel vroeg hoor. Kan echt nog wel gebeuren dat je over een paar dagen positief test....succes met wachten!
dankjewel voor de snelle reactie. heel dom geweest ik had het thuis liggen en ga dat ook niet meer doen ik ga het pas halen als ik moet testen
ow kijk dat is positief nieuws was even de moed kwijt voor de ronde. terwijl ik heel goed weet dat het te vroeg was .
Hè meis.. Ik heb ook vandaag getest en woensdag NOD..ook negatief. Ga nu pas weer donderdag testen en jij?
ik dek dat ik dinsdag weer ga testen had bij me andere zwangrschappen heel duidelijk 2 dagen voor nod een positief test weet natuurlijk niet zof het nu ook zo zal wezen
eigenlijk niet veel heb veel adere te zien op mijn borst,diaree,en vorige week veel pijn gehad onder in mijn buik een week na eisprong. ik zelf geloof ook niet dat ik veel sympthomen zou krijgen voor 5 a 6 weken zwangerschap was bij mijn andere kinderen ook zo
ooh Mizgin, kon je het toch niet laten? hahaha balen als het dan negatief is, maar kan nog positief worden ik ga morgen een test halen en dan dinsdagochtend testen. dat is 2 dagen voor de nod. hoop dat ik dat in ieder geval iets zie van een licht streepje.