Hallo, Wij hebben 3 juni de 20 weken echo om 15:45. We weten al wat het is maar vind het toch heel spannend. Hoop dat alles ok is met mijn kindje.. Hoor nu opeens nare verhalen. Jaagt me toch een beetje angst aan.
Wij krijgen er een meisje bij! Vind het zo geweldig! Een zusje voor ons meisje! En nog belangrijker; alles was goed! Ze controleerde alles wat ook op de 20 weken echo wordt gedaan en dat was allemaal goed! We konden met een gerust hart naar de 20 weken echo super nieuws!
Thanks meiden! Zit echt op een roze wolk Had een jongen ook leuk gevonden hoor, maar gezien het leeftijdsverschil met mijn oudste dochter vind ik een meisje wel heel erg leuk Straks twee kleine diva's
Steenbokje: 3 juni 15.45 uur Lauraa98: 3 juni ? uur ZKH, i.v.m aang. afw. Babyflower: 3 juni ? uur Myloon: 4 juni ? uur ZKH, i.v.m tweeling Lovely24: 7 juni 13.00 uur Marleymama: 10 juni 08.10 uur Inge88: 10 juni 15.15 uur normale SEO MusPoes: 11 juni 08.30 uur Bolkje: 14/21 juni Clauwtje87: 18 juni Samba2013: 20 juni Stiefmam02: 20 juni
Steenbokje en lovely24 welkom! Jullie krijgen ook allebei meiden zie ik Twijfelde ik tot gisteren nog of ik de kleine nu wel of niet voelde, nu is het écht duidelijk! Placenta ligt voor in het midden dus eigenlijk best ongunstig voor het voelen maar de echoscopist gaf aan waar ik het wél kon voelen. En dat is laag onder in mijn buik. Dat waren ook de plekken waar ik soms twijfelde iets te voelen. Nu is het gewoon duidelijk! De kleine meid schopt er op los, zo bijzonder weer
Wat leuk dat je je meisje al gevoeld hebt! Ik heb mijn meiske nog niet gevoeld, vind wel jammer.. iedereen vraagt ook steeds heb je de kleine nog niet gevoeld? pff haha neeee nog steeds niet ! Maarja ben overmorgen pas 18 weken dus geen paniek. Maar vind toch jammer haha wil haar zo graag in mijn buik voelen. Denk dat ik me dan een stuk meer verbonden voel met haar en het zwanger zijn opzich.
Steenbokje: 3 juni 15.45 uur Lauraa98: 3 juni ? uur ZKH, i.v.m aang. afw. Babyflower: 3 juni ? uur Myloon: 4 juni ? uur ZKH, i.v.m tweeling Lovely24: 7 juni 13.00 uur Marleymama: 10 juni 08.10 uur Inge88: 10 juni 15.15 uur normale SEO MusPoes: 11 juni 08.30 uur Bolkje: 14/21 juni Clauwtje87: 18 juni Samba2013: 20 juni Stiefmam02: 20 juni SuusD: 24 juni 20.00 uur GEFELICITEERD INGE!!! mooie meid
Vind het wel erg spannend hoor de 20 weken echo de vk kan namelijk niet echt alles zien en kijkt ook niet naar alles ik moet naar een andere praktijk voor het onderzoek hebben jullie dat ook of doen jullie eigen vk gyn dat de 20 weken echo?
@steenbokje dat heb ik ook hoor, wil haar zo graag voelen schoppen, maar dat komt vast vanzelf. @suusd ik moet wel naar de gyn, mijn vk doet geen echo's. Ik hoop wel dat ik een andere gyn heb dan met m'n termijn echo, wat een heks was dat zeg, daar hoef ik niet 45 min mee in de zelfde ruimte . Want een 20 weken echo duurt toch ongeveer zo lang? Of niet?
volgends mij duurt dat wel zo lang ja jeetje hoop dat je een ander krijgt je kan denk ik daarvoor bellen hoor dat je haar niet graag hebt omdat je geen klik voelt heel normaal je moet je wel gemakkelijk voelen
SuusD: Ja ben zo trots Ik moet ook naar een echo centrum voor de 20 weken echo, de VK doet dit niet zelf! Steenbokje: de eerste voelde ik ook pas echt na 20 weken dus dat je nog niets voelt is niet gek hoor! Nichelle: Ja 20 weken echo duurt ongeveer zo lang, ligt er ook een beetje aan of het kindje mee werkt of niet! Vorige 20 weken echo duurde bij ons wat langer omdat ze niet goed lag haha. Moest ik even de kamer rond hupsen en zo en toen lag ze wel goed Wiskagirl: Welkom! Zal je even op het lijstje er bij zetten. Je bent al mama van Jaïro zo te zien aan je banner? Wat een sterk ventje zeg! Geboren met 25+5 weken.. heftige tijd geweest lijkt me zo hoe oud is hij nu?
Steenbokje: 3 juni 15.45 uur Lauraa98: 3 juni ? uur ZKH, i.v.m aang. afw. Babyflower: 3 juni ? uur Myloon: 4 juni ? uur ZKH, i.v.m tweeling Lovely24: 7 juni 13.00 uur Marleymama: 10 juni 08.10 uur Inge88: 10 juni 15.15 uur normale SEO MusPoes: 11 juni 08.30 uur Bolkje: 14/21 juni Clauwtje87: 18 juni Wiskagirl: 19 juni 09.15 uur Samba2013: 20 juni Stiefmam02: 20 juni SuusD: 24 juni 20.00 uur
wanneer voelde jullie voor het eerst je kindje! ik kan namelijk gewoon niet meer wachten en dan heb ik een beetje een week waarnaar ik toe leef hahaha
SuusD: Ik voel haar net, plopjes zijn het! Maar voel het wel laag in mijn buik, hoger zit de placenta. Mijn dochter voelde ik pas echt na de 20 weken. Voelde daarvoor wel wat maar was nog te vaag vaak. Bij haar had ik de placenta ook voor. Ja dat is zo bijzonder straks! En dan loop je straks tegen de 30 weken en heb je zoiets van kind zit eens een keer stil