Wij hebben de 20-weken echo op 5 juni om 14.15.. Ik vind het zo spannend.. Maar ook wel heel leuk om de mini weer te zien..
Hoihoi Ik was al een tijdje niet meer geweest dus heb alles aangepast haha. Jaïro is nu iets meer dan een jaar. Gecorrigeerd 9 maanden. Het was zeker een heftige tijd en dit kleintje was namelijk niet gepland maar o zo welkom. Het wordt weer een spannende tijd want we weten wel dat t niet weer een extreem prematuur ga worden. Maar de kans op een late prematuur is groot rond 33 weken zei mn gyn ik ga zeker de 38 weken niet halen dus is heel spannend. Mn eerste is door zware baarmoeder ontsteking ter wereld gekomen. En nu zijn ze er achter dat ik gewoon een heel gevoeilige baarmoeder heb dus houden ze me streng in de gaten.. dinsdag geslachtsbepalingecho spannend!! Mn gevoel zegt een meisje! Groetjes
spannend allemaal. Ik heb mijn kindje ook nog niet gevoeld. is ook nog wel vroeg volgens mij!! ... wel steeds last van een rommelende buik... darmen denk ik.. Zaterdag heb ik mijn geslachtsecho... spannend! ben nu wel benieuwd of er een mannetje of vrouwtje in mijn buik woont!!
Stiefmam 02, Ik voel mn ukkie ook nog niet hoor en ik ben vandaag precies 16 weken van mn 2de haha komt vanzelf wel . Oe zaterdag al! Spannend! Ben ook erg benieuwd! Ik laat hem op mn verjaardag doen, ik wou geen ander kadootje hihi Uil85, 5 juni is zo hoor hihi en dan mag je weer je mini zien, het is en blijft altijd byzonder he.
Hier ook echt een druktemakertje! Gister bij de vk het hartje luisteren maar dat viel niet mee want uk viel dat doppler ding aan leek wel haha wat een gerommel en geruis! Gelukkig na ongeveer 10 minuten (en een giegelbui van mij wat niet mee hielp) toch het hartje goed kunnen horen. Haha dat wordt straks nog wat! Heerlijk!
10 juni 20 weken echo in het UMCG en is heel spannend want de combi test was niet goed , flink verhoogd risico op trisomie 13 en 18...
Ricmar: Jeetje, dat is wel heel spannend ja.. Ik hoop dat de 20 weken echo toch positief nieuws gaat brengen! Doe je nog een vruchtwater punctie of alleen de 20 weken echo? Ik heb in mijn omgeving ook gezien dat iemand een hele slechte combi test had maar het kindje is uiteindelijk helemaal gezond geboren Hoop dat je hier wat positiviteit uit kunt halen! MusPoes: Oh prachtig :d Had jij dat ook niet dat je je eigen hartslag heel goed voelt in je buik? bij mij is dat bij het zoeken naar het hartje nogal lastig haha, die hartslag van mij 'overruled' alles haha! Stiefmam: En en en??? Wat is het geslacht?? Dames die ook de echo in juni hebben en mee willen kletsen; zet jezelf maar op de lijst hè Je kunt de lijst gewoon kopieren en dan in je bericht jezelf toevoegen! Het is al bijna juni.... Voor sommigen onder ons al over 2 weken DE echo. Spannend hoor
Steenbokje: 3 juni 15.45 uur Lauraa98: 3 juni ? uur ZKH, i.v.m aang. afw. Babyflower: 3 juni ? uur Myloon: 4 juni ? uur ZKH, i.v.m tweeling Lovely24: 7 juni 13.00 uur Marleymama: 10 juni 08.10 uur Inge88: 10 juni 15.15 uur normale SEO MusPoes: 11 juni 08.30 uur Bolkje: 14 juni 9:30 Clauwtje87: 18 juni Wiskagirl: 19 juni 09.15 uur Samba2013: 20 juni Stiefmam02: 20 juni SuusD: 24 juni 20.00 uur Ik heb mezelf even gewijzigd. Ik ben er inmiddels zeker van dat het 14 juni wordt Maar volgende week eerst een pret-echo om naartoe te leven
Ik voel trouwens heeeeel soms lichte plopjes in mijn buik. Maar heb dat nu alweer een paar dagen niet gehad. Mag van mij nu wel wat vaker gaan gebeuren
Inge: Ja dat heb ik ook. Maar het valt dus sowieso niet mee om het hartje te vinden haha gelukkig is dat met een onschuldige reden. Ricmar: Veel sterkte met het wachten op je echo. Moet lastig zijn om zo lang in spanning te zitten. Hoop dat het goed nieuws gaat brengen! Laat je het ons weten? Lastig. Ik heb de laatste tijd moeite met rust nemen en voel me schuldig als ik wel rust neem. Ik denk dat dit komt doordat ik aan het afstuderen ben. Heeft iemand tips? Ik ben zo moe de laatste tijd. Ik voel me ook snel een aansteller en een oud wijf haha (ik ben 25) Oja zijn er al meer meiden met een Zwangerschapsmasker? Help!
Bolkje: leuk pretecho!! Wil je het geslacht weten? MusPoes: Haha ja idd, is dan even zoeken! Wbt rust nemen, dat ervaar ik precies hetzelfde. Ik voel me ook schuldig als ik even op de bank ga 'hangen' zeker omdat we net verhuisd zijn en er toch wel wat kleine klusjes nog gedaan moeten worden. Mijn vriend is dan buiten hard aan het werk en ik zit dan op de bank. Voel me dan idd schuldig! Maar goed aan de andere kant is het gewoon belangrijk om af en toe eventjes rust te nemen. Mijn kleine dame vraagt natuurlijk ook een hoop aandacht dus de rust momentjes zijn al schaars! Maar dus niet gek dat je je zo voelt Ik ben ook 25 toevallig Zwangerschapsmasker heb ik niet, bij mijn dochter ook niet gehad moet ik zeggen. Is dat iets waar je aanleg voor hebt of zo?
Ik heb geen idee of je daar aanleg voor moet hebben.. Ik heb wel een redelijk lichte huid met zomersproetjes. Ook wel eens een onrustige moedervlek gehad maar of dat meespeelt bij het krijgen van een Zwangerschapsmasker weet ik niet. Heeft geloof ik ook met hormonen te maken (uiteraard -_-) En gewoon pech. Wat geinig, even oud!
Steenbokje: 3 juni 15.45 uur Lauraa98: 3 juni ? uur ZKH, i.v.m aang. afw. Babyflower: 3 juni ? uur Myloon: 4 juni ? uur ZKH, i.v.m tweeling Lovely24: 7 juni 13.00 uur Marleymama: 10 juni 08.10 uur Ricmar94 10 juni uitgebreide controle UMCG Inge88: 10 juni 15.15 uur normale SEO MusPoes: 11 juni 08.30 uur Bolkje: 14 juni 9:30 Clauwtje87: 18 juni Wiskagirl: 19 juni 09.15 uur Samba2013: 20 juni Stiefmam02: 20 juni SuusD: 24 juni 20.00 uur
Steenbokje: 3 juni 15.45 uur Lauraa98: 3 juni ? uur ZKH, i.v.m aang. afw. Babyflower: 3 juni ? uur Myloon: 4 juni ? uur ZKH, i.v.m tweeling Fionaa: 4 juni 9:15 uur Lovely24: 7 juni 13.00 uur Marleymama: 10 juni 08.10 uur Ricmar94 10 juni uitgebreide controle UMCG Inge88: 10 juni 15.15 uur normale SEO MusPoes: 11 juni 08.30 uur Bolkje: 14 juni 9:30 Clauwtje87: 18 juni Wiskagirl: 19 juni 09.15 uur Samba2013: 20 juni Stiefmam02: 20 juni SuusD: 24 juni 20.00 uur
Steenbokje: 3 juni 15.45 uur Lauraa98: 3 juni ? uur ZKH, i.v.m aang. afw. Babyflower: 3 juni ? uur Myloon: 4 juni ? uur ZKH, i.v.m tweeling Fionaa: 4 juni 9:15 uur Nichelle: 5 juni 10.30 Lovely24: 7 juni 13.00 uur Marleymama: 10 juni 08.10 uur Ricmar94 10 juni uitgebreide controle UMCG Inge88: 10 juni 15.15 uur normale SEO MusPoes: 11 juni 08.30 uur Bolkje: 14 juni 9:30 Clauwtje87: 18 juni Wiskagirl: 19 juni 09.15 uur Samba2013: 20 juni Stiefmam02: 20 juni SuusD: 24 juni 20.00 uur Ik was er weer uit. Dus heb mezelf er even bijgezet.
Goedemorgen dames, Gisteren geslachtsbepaling gehad. en de beeb lag er meteen heeeel goed voor! Jaïro krijgt een zusje er bij!. Daar was geen twijfel over mogelijk Ik heb de echo foto's van geslachtsbepaling van mn zoon en Deze en er was duidelijk verschil. 3 streepjes en we misten de balletjes en piemeltje. Ik heb stiekem een sprongentje gemaakt en daarna In huilen uitgebarsten ik was zo blij! Leuk he hormonen hahaIk had zo'n sterk voorgevoel dat Het een meisje zou zijn. Ik had dit ook met jaïro. Fijne dag allemaal Liefs
Hee Wiskagirl gefeliciteerd! Haha ik denk dat ik hoe dan ook in huilen uit zou barsten bij de echo Mooi!