Wij hebben de 20 weken echo op 14 juni in de middag. We weten wel al dat we een jongetje krijgen maar het blijft natuurlijk altijd spannend en leuk om je kindje weer te zien!
nog 3 nachtjes begin nu toch wel zenuwachtig te worden. heel nieuwsgierig naar het geslacht maar ook zenuwachtig of alles wel ok is met de kleine.
Ik heb 13 juni de 20 weken echo in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Ik loop bij de vk/gyn in het Erasmus MC i.v.m. medicijn gebruik in het begin van mijn zwangerschap. Hoop uiteraard dat m'n kindje helemaal gezond! Ben nu al zenuwachtig
Even een kort berichtje vanaf m'n tel: Meiden die morgen de echo hebben, heeeeeel veel succes!! Laten jullie hier wat weten na afloop???
Ja vandaag is het zover Nog minder dan 2 uur te gaan en dan is het zo ver heb er zin in maar ben ook zenuwachtig
Vanmiddag is het eindelijk zo ver, de 20w echo! Kunnen we eindelijk weer ons prinsesje bewonderen ♡
Succes? Hopelijk is alles goed! Voelen jullie de kleine al? Ik niet, heb de placenta aan de voorkant... wss heeft dat er mee te maken? Maak me soms wel ongerust!
Steenbokje ook heel veel succes!!!! Daan22: Ik voel de kleine af en toe lichtjes, maar dit is dan ook mijn tweede. Ik heb ook de placenta voor liggen, heeft er zeker mee te maken! Bij mijn eerste ook voorliggende placenta en ik voelde haar pas echt duidelijk na de 20 weken.
Blackrose en steenbok veel succes vandaag . Ik ben morgenochtend aan de beurt . Daan, ik voelde de baby toen ik bijna 17 weken zwanger was en sindsdien elke dag soms heel duidelijk soms lichtjes. Misschien herken je het gewoon niet als de baby? Of het komt nog.
Ons meisje is ook helemaal in orde. Mijn placenta ligt dus ook aan de voorkant vandaar dat ik nog niks heb gevoeld. Want ze schopt en slaat wel degelijk. Maar het is nog niet krachtig genoeg om te voelen omdat de placenta er dus nog tussen zit.
Jeey! Super nieuws dames!! Wat een opluchting moet dat zijn Fionaa succes vandaag!! Spannende dag (ook voor de andere dames die hem vandaag hebben, maar misschien niet op de lijst staan!)