nou dat ga ik bij een volgende zwangerschap ook wel anders plannen!! haha wist ik veel dat ik zo zenuwachtig zou zijn toen ik weken geleden die afspraak maakte.. dit was handiger met ons werk adem in.... adem uit....
ons mannetje is helemaal goedgekeurd! zat iets vocht bij een van de niertjes, maar dit was maar 2mm, vanaf 10mm gaan ze pas verder kijken. en is heel normaal op dit termijn, vooral jongens hebben dat werd ons verteld. dus mama is helemaal in de wolken! haha en helemaal verliefd op zijn kleine wipneusje
Ik mag donderdagochtend en ben zo vreselijk zenuwachtig, slaap er al nachten slecht van! Ik wil gewoon zo graag dat ons meisje het goed doet. Ik voel haar nog niet bewegen dus heb ook niks van bevestiging daarin. Een oude bekende van mij heeft 2 weken geleden te horen gekregen bij de 20-weken echo dat het niet goed zat en ze heeft haar kindje geboren moeten laten worden. Echt vreselijk en ben daardoor nog meer bang dat er iets mis is.. Nog 2 nachtjes slapen!
Gefeliciteerd Liniej! Lilotje wat erg! Dan zou ik ook extra zenuwachtig zijn hoor! Rustig aan en jezelf nog even extra (laten) verwennen. Het gaat vast helemaal goed met jouw meisje. sterkte met wachten!
Ik kan goed begrijpen dat je het nu extra spannend vind Lilotje. Maar hoe moeilijk het ook is, probeer van het beste uit te gaan!! Wat betreft voelen, ik maakte me daar ook wel een beetje onzeker over maar met 19.2 voelde ik ze en dit wordt nu steeds meer. Waarschijnlijk gaat dit bij jou eerdaags ook wel gebeuren!! Suc6 donderdag!
Ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad. En alles was in orde gelukkig dat is toch wel een opluchting. En we krijgen een jongetje Zijn piepie om het netjes te zeggen was heel duidelijk in beeld.
dankjulliewel! @Lilotje, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt. ik had namelijk het zelfde, vriendin van mij is 2 maanden geleden bevallen van haar zoontje met 19.5 weken, omdat het niet goed was. ik was ook zo bang dat het bij ons niet goed was. ookal had ik een goed gevoel, bleef mezelf gek maken. gelukkig zijn de meeste 20weken echo's gewoon goed!! nog even volhouden tot donderdag! hopelijk kan jij ons dan ook vertellen dat het met jullie meisje helemaal goed gaat @Clauwtje87, gefeliciteerd hoor! fijn gevoel he, toch een hele last die van je schouders af valt
Dames gefeliciteerd met de goede echo's!! Lilotje: Poeh wat heftig Snap dat je daar erg onzeker van wordt! Maar het zit vast goed met jullie meisje Qua voelen is het niet zo gek hoor dat je haar nog niet voelt. Het is je eerste denk ik? Dan kan het sowieso wat langer duren. Maar ook dat komt!
Bedankt voor jullie lieve geruststellende woorden. Nog 1 nachtje slapen, dan weten we het. Het is idd de eerste. Placenta ligt aan de achterkant vandaar dat ik zo had gehoopt wat te voelen al. Misschien heb ik het wel gevoeld maar niet herkend, dat zou ook nog kunnen. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het misschien wel niet goed zit, maar ik weet het gewoon niet. Met 15+4 een pretecho gehad en daarop was alles goed! Iedereen met een goede echo: gefeliciteerd! Lekker van genieten
Lilotje, begrijpelijk dat je wat zenuwachtig wordt als je zo'n verhalen in je omgeving hoort..vreselijk zoiets! Wij mogen ook morgen, gelukkig al direct om half 9. En gister had ik een kennismakingsgesprek met de gyn en die heeft ook nogeven vlug een echo gemaakt en de organen enzo zaten inelk geval op de juiste plek, en het blaasje eas mooi gevuld, dus dat zag er alvast goed uit. Zal toch blij zijn als ik morgen nogeven die bestiging krijgt. Blijft alitjd spannend he
Gefeliciteerd meiden! Gelukkig maar!! Ik heb een volgende echo om me op te verheugen, 18 juli gaan we voor een 3D pretecho. Ik ben namelijk een beetje teleurgesteld over de foto's van de 20 weken echo en we willen kijken op wie ze lijkt en of ze dan nog steeds een meisje is haha! (Je zal het maar meemaken, alles roze, is het tóch een jongen!)