baby 7 weken weet even niet meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door troetjuh, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hoi hoi
    Mijn zoontje is 7 weken nu, hij drinkt sinds 1.5 week zijn flesjes niet meer leeg laat steeds 30 staan van de 135cc hij krijgt 6 x flesje per dag vaak komt hij na 2 uur
    Hij is nu ook verkouden (al vanaf Zen geboorte bijna)
    Maar is ook erg onrustig tijdens het drinken
    En zoieso erg onrustig ook in zijn slaap (we bakeren hem al in) en erg bewegelijk
    Continu armpjes en beentjes bewegen
    Als ik een dagje wwf ga is hij ook helemaal aanslag, dus zit ook wel echt aan huis gekluisterd
    Hij krijgt nutriton door zijn fles ivm reflux
    Zou het dan weer op geven moment te dik worden dat hij daarom Zen fles laat staan?

Wat moet ik hier nu mee?
    Dokter doet ook niet veel... verwijzing naar de kinderarts vragen?

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    sowieso zou ik een verwijzing naar een ka vragen...en het kan wel dat het te dik wordt...dat heb ik ook een tijdje gehad. nu laat ik de fles even staan zodat het wat dikker wordt en heb een grotere speen erop...misschien kan je dat proberen?

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Misschien medicijnen vragen voor de reflux? Dt hij na 2 uur al weer komt lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling....
    Succes!

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hij heeft al zantac ervoor
    Van de dokter gekregen (ging eerst goed) maar nu is echt huilen en stik hij half in dat spul, dokter al gebeld maar hij zei ja dat hoort erbij....

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nog iemand tips toevallig?

6. Lynch

Lynch Nieuw lid

14 feb 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon (12wk) drinkt ook niet altijd zijn fles leeg, maar als ik naar hem kijk dan ziet hij er gezond uit. Zijn gewicht is goed en hij heeft voldoende natte zware luiers. Hij mag 180cc, maar drinkt ook vaak 'maar'' 150cc. Wat ik hier mee wil zeggen is dat het ook belangrijk is goed naar je baby te kijken ivp alleen naar de cc's. Heeft hij na 2 uur ook echt honger of is het meer een gewenning. Misschien kun je proberen de tijd wat te rekken. Eerst 10 min enz. Succes!

Deel Deze Pagina