Hey dames. Ik heb al een paar dagen menstruatiekrampen, hoofdpijn, misselijk en moe. Nu had ik vanmorgen een ovulatietest gedaan omdat ik wist dat deze ook hcg meet. Vanmorgen was die dus vet positief! Heb ik nooit vlak voor m'n menstruatie, ik weet dankzij de ovutesten dat ik deze maand m'n eisprong heb gehad. Kan het zou zijn dat de ovutest eerder hcg meet dan een zwangerschapstest? Heeft iemand dit ook gehad? Ik ga straks een zw test, heb manlief erop uit gestuurd om er een te halen. Voel me vandaag echt te belabberd om de straat op te gaan haha. Groetjes gaby
1 dag voor nod (met een 26 dagen cyclus) deed ik een ovutest en deze was ook positief. Niet zo dik als de controlestreep, maar wel duidelijk, erg dik! Dag erna zwangerschapstest en ja hoor....zwanger! Suc6! Spannend zeg!
Ben dus toch zwanger! Heb tussen de middag een zwangerschaps test gedaan en deze was duidelijk positief! Groetjes gaby
gefeliciteerd! welke dag had je positieve ovutest met eisprong dan? en hoeveel dagen later is het nu, dat je positief op zwangerschap hebt getest? ik zit nl op 12 dagen na positieve ovutest..
Ik zat vandaag ook op 12 dgn na m'n eisprong. Meestal werd ik tussen de 12 a 15 dagen na de eisprong ongesteld. Dat varieerde nogal bij mij. Hopelijk heb jij ook gauw een positieve test in handen! Succes! Groetjes gaby
moet mezelf echt inhouden te wachten.. het liefst test ik nu al maar ben zo bang voor teleurstelling. voelde jij je eisprong ook? ik niet namelijk. is het niet heel onwerkelijk? ben echt blij voor je!
Heb mijn eisprong ook niet gevoeld, maar had ovulatietesten en we liepen de afgelopen maand bij de fertiliteitspolie i.v.m mijn endometriose. Door een cyclusanalyse konden ze de groei van het eiblaasje volgen en deze stond gelijk aan mijn ovutesten. Ze vertelden ons precies wanneer we moesten klussen (wisten we natuurlijk al). Maar doordat ze m'n eisprong heel naukeurig hebben gevolgd heb ik vandaag een zw test er op gewaagd. Tis nog steeds heel onwerkelijk! Heb steeds menstruatiekrampen en ben heel bang dat ik ongesteld ga worden. Maar ik moet er gewoon lekker van gaan genieten! Maar als je echt bang bent voor de teleurstelling zou ik gewoon wachten tot je overtijd bent.... Succes! Groetjes gaby