hoe zwitsal zegels makkelijk eraf te krijgen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb nou paar zwitsal producten gekocht in een fles , en wil graag met die zegels een badjas bestellen maar hoe krijg ik in hemelsnaam die zegels eraf??????????? moet het flesje echt leeg en dan kapotknippen ?? of is er een makkelijke manier daarvoor?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Makkelijk: heb er een hele boel zo kant en klaar voor je liggen :p
    Haal ze alleen van de luierdoekjes af (de dozen dus) veel handiger dan de verpakkingen kapot knippen! Hoeveel heb je er nodig?

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

7 stuks , maar heb nou 2 pak billedoekjes maar als ik die kapot knip drogen ze uit voordat ik ze kan gebruiken haha

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nee ik koop altijd zo`n grote doos met 6 of 9 pakken billendoekjes en die zitten in een doos en daar zitten de zegels op. Zou nu nog geen doekjes zelf open knippen anders poetsen ze straks niet zo lekker meer, zeker die eerste poep krijg je er dan helemaal niet meer af ;).

Maare gebruik jij die zwitsal producten voor jezelf dan, want als je die flessen kapot knipt dan heb je er toch ook niets meer aan?!

Mocht je van mij 7 zegeltjes willen, stuur maar een pb`tje dan krijg je ze, ik knip ze trouw uit, maar doe er niets mee.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ja dat is hem juist , ik heb het voor de babyuitzet gekocht dus kan ze nu niet openknippen :d das zonde idd

Je hebt trouwens pb :)

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Als je de flesjes hebt waar zeg maar een sticker op zit (wasgel, shampoo babyolie etc) dan kun je die sticker lospeuteren en uitknippen.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

angel dat heb ik geprobeert maar dat lukt dus niet, of ik ben niet handig dat het niet wil :S maar probleem is al opgelost dankzij Yolanthe hihii

Deel Deze Pagina