Ha meiden, Een paar keer per jaar neem ik de muurtegels mee in de badkamer. Maar nooit een handige manier gevonden. Eerst spons en dan een doek erover etc etc .. Wie heeft een handige manier gevonden en wat gebruik je ervoor.
Raamwisser (eventueel met stok) en daar en doek omheen doen, maar dat is eigenlijk ongeveer hetzelfde idee als met de Swiffer dweil.
Ik doe dit zelf een paar keer per jaar met een doekje eroverheen, uit een sopje. En vervolgens gelijk met een theedoek droogmaken. Anders zie je strepen... En zo ziet de boel er weer heel mooi glimmend uit.
Zo wat een goede tip, dat ga ik vanavond gelijk doen! Zie er al een tijdje tegenop omdat ik een grote badkamer heb en niet de goede manier van schoonmaken wist, bedankt!!
Ik gebruik ook zo'n swifferachtige dweil. Dweil in een sopje, uitwringen en aan de stok plakken. Heb tegels tot aan het plafond dus een lange stok is erg handig. En geen strepen.
De swiffer-met-dweil-voor-de-tegels-tip is echt BRIL-JANT!!!! Ik doe de tegels dus nooit omdat ik het zo'n k-werk vind, aangezien ik ze ook tot het plafond heb en er voor geen kont bij kan, maar dit ga ik van de week zeker eens uitproberen.