Easy Swim

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door janette, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hallo
    wie heeft er ervaring met deze zwempakken.
    is het nu echt makkelijk en hoeven de kleintjes dan echt geen bandjes meer om.
    dacht het voor Teun aan te schafen als we in september naar griekenland gaan, gelijk beschermd tegen de UV en veilig dat hij niet zinkt

Voor die het niet weten het zijn zwempakken met ingebouwde drijvers

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    niemand :rolleyes:

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb er helaas geen ervaring mee maar zou ook wel graag mensen willen horen die er wel ervaring mee hebben :D

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    mijn zus had er 1 voor haar kleine..
    maar daar is het tegengevallen
    ze ging gewoon nog kopje onder zonder bandjes
    bij haar waren de bandjes wel nodig...
    :)

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    vleugeltjes zijn altijd nog het veiligste. Zo'n pakje icm vleugels zou goed kunnen zijn, ik zou gewoon voor een zwemband gaan (icm vleugels)

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Volgens mij is een reddingsvest nog het veiligst ;) , die heeft Kylian dus maar meer ook omdat mijn ouders een boot hebben ;)

Groetjes anita

7. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

Mijn dochter zit op zwemles en volgt de easy swim methode. Maar met deze pakjes moeten ze echt wel een beetje kunnen zwemmen hoor.
    Bij zo'n kleintje lijkt het me alleen maar onhandig om zo'n pak aan te hebben. Er zitten drijvers in maar dat betekent niet dat je kindje niet op zijn buik met gezicht in het water kan liggen. Gevaarlijk dus.
    Ik wil je niet bang maken hoor. Je zult ongetwijfeld heel goed op hem letten, maar mijns inziens ben je gewoon beter af met een degelijke zwemband waar hij in kan zitten.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    MamaDjem: nee ik laat hem ook niet uit me oog verliezen hoor..en het water in gaat hij alleen met ons....maar dacht het meer omdat ik anders zo'n pakje zonder drijvers wil kopen tegen de zon dat dit misschien wel handig was als hij evt in het pierenbadje...35 cm water...zou spelen....

in het diepen dus vleugels er bij....

bedankt alvast voor jullie reactie's tot zover

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    klopt, een reddingsvest is het veiligst, maar dat zwemt weer niet zo heel lekker!

Deel Deze Pagina