Ik woon in het buitenland en heb van mijn familie pakjes kaassaus gekregen omdat de kaas hier schaars en duur is. Heeft iemand ideeen wat je nog meer kan maken met de pakjes kaassaus dan alleen over je groenten?
Geen idee of dat lekker is, maar ach is het prberen waard toch? Beetje verse kruiden erin. Stukjes brood erbij en een lekker glaasje wijn... Gaaf trouwens afrika. Hoe kom je daar zo bij dan? Voor het werk?
Ik dacht ook meteen aan ovenschotels: Ovenschotel met aardappel(plakjes) en bloemkool/broccoli/wat je lekker vind en spekjes/gehakt/gehaktballetjes/etc. Maak de saus dan wel een stuk dunner en kook de aardappelen+groenten voor. Ovenschotel met pasta en groenten naar wens.
Dank jullie wel voor de ideeen, daar kan ik wel wat mee! @Majel24 Ik ben met een afrikaan getrouwt, vandaar...
Penne met iets van kip/broccoli/paprika en kaassaus. Maakte ik eerder wel eens als ik makkelijk wou koken, is lekker! Ik kom met ideeen niet veel verder dan wat hier boven al genoemd is Op google is vast wel wat te vinden.
Spagetti koken champignons bakken kaassaus er door heen en daaroverheen een lekkere ham ... kan italiaanse zijn maar ook andere. Erg lekker! Smakelijk
Spinazie met kabeljauw en kaassaus! Recept heeft op de zijkant van de kaassaus gestaan. Vis in rauwe ham wikkelen, in een ovenschaal leggen, spinazie erop, de kaassaus er overheen en afdekken met plakken kaas. Even in de oven, eet smakelijk (ik hou de tijd/warmte van de vis aan)