Wie heeft de broek aan in huis ?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie heeft de broek aan in huis ?

1. Ik

2. Hij/Zij

3. Beide

4. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vindt ik dan ook echt wat anders dan de broek aanhebben niet?
    Dat jij assertiever bent als je man vindt ik dan niet hetzelfde dan de broek aanhebben. Maar miscchien zie ik het verkeerd wat de definitie is van de broek aanhebben:D

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dit exact ook bij ons

3. Ik natuurlijk als de vrouw zijnde ;) lol.. Nee ben redelijk pittig en dominant, maar overheers mijn man niet. Wil wel altijd zijn mening hebben, maar de meeste ideeën draag ik toch wel voor. Financiën hou ik altijd bij.. mijn man vindt trouwens bijna alles wel best. Zolang hij maar zijn games kan spelen geloof ik :D:p

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik :D soms dan.. Haha nee we hebben allebei evenveel te zeggen denk ik

5. fafa

fafa Niet meer actief

Hoorde eens op tv een oudere man zeggen: "Toen we trouwden maakten we de afspraak dat ik de belangrijke beslissingen zou nemen, en mijn vrouw de onbelangrijke. In 40 jaar huwelijk hebben we geen enkele belangrijke beslissing hoeven nemen" whahahaha. Zo kun je het ook regelen ;)

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn man interesseert het allemaal niet zo. Dus over het algemeen neem ik de besluiten. Ik trek een plan en overleg dat dan met hem (vakanties, grote aanschaffen etc.). Hij vindt het erg gemakkelijk dat ik alles regel, scheelt hem weer een hoop tijd.

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik denk dat het nagenoeg verdeeld is hier... Ik ben wel iets meer van het doorpakken en afmaken, dus als er iets moet gebeuren, dan kan hij op zijn kop gaan staan, maar helpen/meewerken zal hij.

Anderzijds gaan heel veel dingen ook op zijn manier. Of dat nu is omdat hij de broek aan heeft of omdat ik gewoon heel adaptief en meegaand ben...

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Opzich beide, al heb ik wel vaak een grotere mond.. Niet vervelend of irritant, maar ik zeg gewoon vaker een mening over iets dan hij. Hij heeft vaak zoiets van, ach.. boeit me niet zo.
    Ik doe de administratie, huishouden, boodschappen en ontferm me over de kleding die gekocht moet worden.

Maar over belangrijke beslissingen, inrichting, grote aankopen etc.. daar beslissen we zeker wel samen over!

Ik hecht ook zeker veel waarde aan zijn mening. Dus ook al heb ik zelf al iets gekocht of beslist vraag ik altijd erna ook nog zijn mening. Vind hij het echt niets, dan breng ik het terug.

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik, ben alleenstaand ;)

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Beide!

Mijn man heeft niet te luisteren die heeft een eigen mening en wil.
    Tuurlijk als ik iets perse zo wil dan wil ik door zeuren maar als hij een goede tegenhanger heeft dan neem ik dat wel in mijn beslissing mee.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik neem vaker het initiatief, maar beslissingen gaan in overleg. Dus dan stel ik bijvoorbeeld voor om iets te gaan doen, maar als hij er geen zin in heeft, dan gebeurt het niet...

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Nu ik zwanger ben ik :p anders beide

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit dus.

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Beide, ik heb een grootere mond, maar er gebeurd vaak wat hij wilt. ;)

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hij...

En niemand gelooft me. Ik heb nogal een grote mond :D.

Uiteindelijk gebeurd er echt niets wat hij niet wil. Terwijl ik veel toegefelijker ben. Gelukkig komt het niet vaak voor en kan ik hem meestal wel overtuigen :).

Verder overleggen we ook wel veel. Dit gaat meer om de dingen waar wanneer we het niet eens zijn.

16. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Idem dito!

17. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat die van mij denken dat hij de broek aan heeft:D

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Beide. Allebei over dingen waar we meer van weten dan de ander. Ik ga bijvoorbeeld over de hele schoonmaak omdat ik de enige ben die schoonmaakt x) Maar hij dan weer over andere dingetjes, grote beslissingen nemen we samen.
    Maar hij moet wel vaak tot dingen aangespoord worden, zucht..

19. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Mijn man. Wij leven heel ouderwets heb ik af en toe het idee haha maar ik vindt het heerlijk zo!

Hij zorgt voor het inkomen en ik zorg voor het huishouden en de kinderen. Op dit moment is dat wel even anders maar degene die mijn andere topics gelezen hebben weten dat wel hihi.

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hangt er vanaf eigenlijk.. Met bepaalde dingen heb ik echt de broek aan en met andere dingen hij, ik heb er geen moeite mee in ieder geval.

Deel Deze Pagina