Hoi meiden, Wie van jullie heeft de Bulbby luiertas? Luiertassen | luiertas met naam | luiertassen | tas met naam Ik vind hem zo leuk, maar ben benieuwd naar de kwaliteit. En zou ook wel willen weten hoe de binnenkant eruit ziet. Hoop op jullie reacties. Groetjes, Elisa
wij hebben hem en hij is super. We hebben veel leuke reakties erop gehad. De kwaliteit is ook goed. Er zit een verschoningsmatje in. 2 termovakken en ruimte genoeg voor de spullen. oja, binnenkant zijn 2 vakken, en aan de zijkant binnenin nog een vak met rits En de buitenkant achterkant is ook een vak en voor de mobile telefoon. Ik ben er heel tevreden over
ikke!! Aan de binnenkant zit een klein vakje met een rits (voor creme-pjes ofzo... verder zit er een redelijk groot vak, waar het verschoningsmatje zit en waar je de luiers en doekjes achter kan doen,.. dit maak je vast met een klittebandje... In het grote vak, aan de beide zijkanten, zit een houder voor een fles. Ik vind het een ideale tas, hij is erg stevig, kwalitatief goed!
Oranje...?? Huh, hebben jullie daarvoor gekozen? Op de site van bulbby kan ik hier niets over vinden.
nee, is standaard.. net als de kleur van de tas, dat ie standaard grijs is. Ik vind oranje zelf geen probleem, het is toch maar de binnenkant.. en ik heb die tas altijd hutjemutje vol zitten, dus de kleur zie je niet eens!
Ik heb hem ook! Ben er erg tevreden over, goede kwaliteit, ruimte genoeg en hij is mooi . Binnenkant is idd oranje.