Een tijdje geleden is dit onderwerp ook geweest en ik vond het erg leuk om te lezen wat iedereen allemaal doet. Wij hebben vanochtend boodschappen gedaan en vanmiddag toen meisje wakker werd zijn we naar de zoo gereden (abbo) en nu zijn meisje en vriend lekker frietjes halen.
Leuk topic Hier vandaag op kraamvisite geweest, daarna boodschappen gedaan en zometeen met familie en vrienden lekker grillen...
Vanmorgen uitgeslapen en daarna het huishouden gedaan en mijn man de hele tuin onder handen genomen... Daarna lekker frietjes gegeten en zijn we naar de stad gereden om een nieuwe gsm voor mij uit te zoeken met een abbo. Doorgereden naar mijn ouders daar stond mijn auto nog die mee naar huis genomen. Net lekker soep met verse broodjes gegeten en vanavond heerlijk bankhangen!
vanmorgen om 10 uur pas uit bed haah kleine sliep uit. daarna rustig opgestart toen gelunchd en daarna huishouden gedaan. teon om rond half 2 boodschapjes gaan doen daarna lekker laetitia in bad gedaan een uurtje toen kind op bed en ff relaxen net gegeten en vanavond komt er een vriendin dus lekker kletsen en filmpje kijken
Ik heb vanmorgen mn dochter naar d'r vader gebracht, waar ze nu een week blijft. Daarna eerst een paar uur verdrietig en down op de bank gezeten (kan er gewoon niet aan wennen dat ze niet bij me is, ben een softie!). Daarna ben ik maar 's gaan huishouden, boodschappen doen etc etc. Afleiding dus. Nu zit ik op de bank en ga zo maar wat tv kijken. De eerste dag als ze weg is (2x per jaar) ben ik echt een zombie, moet ik helemaal omschakelen enzo. Pff zal blij zijn als t vrijdagmiddag is en ze weer thuis komt, ga ik 'r helemaal plat knuffelen hahaha
Vanochtend zijn we eerst de auto wezen wassen bij de loogman in Rotterdam, daarna caravans wezen kijken bij Vervat ( het blijft voorlopig bij dromen over caravans). Even bij de training van Feyenoord wezen kijken ( mijn man is echt fan en heeft een seizoenskaart ). Toen lekker boterhammetje gegeten en de kleine man een tukkie doen, als hij slaapt hebben wij papa en mama tijd. Smiddags kwam mijn zwager even langs en zijn we nog even nar de geitjes gelopen, net kippies uit de oven op en gaan zo douchen met de kleine man! Leuke dag geweest!
Vanmorgen en vanmiddag een beetje de boel hier opgeruimt, paar wassen gedraait en gedroogd. En vanaf 5u is hier voor de deur een BBQ met ons flat, heel gezellig alleen kan ik nu boven zitten omdat mn meisje net in bed ligt en ik wil haar niet alleen laten .
Wij hebben de caravan gepoetst en wat zooi bij elkaar gegraaid en de was en zijn naar huis gereden (kinderen ondertussen Rio gekeken) en zitten nu te pizza te eten of te wachten tot die klaar is (kan geen 4 pizza's tegelijk in de oven kwijt) En vanavond eventueel een filmpie kijken met zn alle of ik maak mn gezin weer in met scrabble ofzo En dan optijd op bed en morgen met schone was weer terug naar de camping.
vanmorgen met een vriendin die ik al ken sinds de basisschool maar sinds toen niet meer gezien had en sam naar sprookjeswonderland geweest. vanmiddag katten van schoonmoeder verzorgd en verder in huis wat dingen gedaan, vanavond lekker tv kijken of een filmpje.
Wasje gedaan, boodschapjes gedaan met Robyn. Toen Robyn sliep heb ik even wat series gekeken. Verder lekker met Robyn gespeeld en getut. Had vlechtjes in haar haar gemaakt (ben aan het oefenen want ik ben er nog niet zo handig in), haar nageltjes gelakt en ze wilde graag make up op haha.
Vanmorgen eerst uitgeslapen ( Esmee was uit logeren bij opa en oma) daarna het huishouden gedaan, bedden verschoont, was gedaan en toen Esmee opgehaald. Voor de lunch verse broodjes gehaald en die achter thuis opgegeten. Toen Esmee op bed lag vanmiddag even lekker een uurtje hier geneust & de 1ste was gevouwen. Vanmiddag eerst wat boodschappen gehaald, ijsje gegeten en om 17.00 naar de verjaardag van mijn oma 87 ( hield een BBQ feestje) Esmee ligt er net een uurtje in, vriendlief is even VI aan het kijken en ik ga nog even een uurtje lezen, daarna filmpje kijken met wat lekkers.. Leuke dag vandaag!
Uitgeslapen tot 9 uur. Bakkie bij mijn moeder gedaan, bij vrienden op visite geweest. Thuis wat gerommeld, boodschappen gedaan, Disney film gekeken, en nu lekker relaxen op de bank. Morgen weet ik het nog niet precies.
ik doe de hele dag al zo weinig mogelijk. ben nogal brak van gisteravond/vannacht. leuk stapavondje gehad!
vanmorgen uitgeslapen, daarna met mn meiden in de tuin gezeten... 13.00 gingen ze een dutje doen, ben ik gaan douchen en boodschappen doen... mijn man was bezig met de keuken opbouw... daarna toen ze wakker waren ging mijn man fietsen met onze meiden en ik een beetje niksen savonds lekker gegeten van de chinees... daarna hebben ze samen met papa gebadderd en ik boven de was opgeruimd, bedjes verschoond en toen gingen ze naar bed.... lekker relaxed dagje gehad dus...
Eerst lekker uitgeslapen. Dan iets na de middag vertrokken naar een dierenpark met vriend,dochter en moeder. Leuk dagje!
Ben lekker klaar met werken, nu heerlijk Ik hou van holland aan het kijken! Voor het eerst op deze site!
vanochtend rustig opgestart, even in bed tv gekeken en meisje heeft wat gespeeld. Nu even poetsen en vriend en dochter zijn in de tuin bezig. Als ze vanmiddag wakker is gaan we naar de zandspeeltuin en als het regent naar ballorig.
mijn dochters hebben lekker uitgeslapen tot 9.30 dus toen pas opgestaan, ontbeten samen... en nu drink ik een kop koffie en zijn mn meiden samen aan het puzzelen.... wat we verder gaan doen weet ik nog niet maar denk dat we straks ffe naar de kinderboerderij gaan zodat mijn man onze nieuwe keuken kan plaatsen