Ik ben met de hemnes begonnen, ook met de reden dat er lekker veel in de lades kan. Alleen het onzettend grote nadeel vond ik dat het verschoonkussen niet recht kan liggen, alleen overdwars. Met baby verschonen gaat dit nog wel. Vanaf een maand of zes niet meer! Dan bewegen ze teveel en dan vond ik het zonder rand gevaarlijk. Heb toen dus de hensvik gekocht en ben super tevreden! Heel fijn. Heb onderin twee mooie opbergdozen en bovenin (alleen boventeplankje omdat peuter anders haar hoofd stoot met omhoog komen) een mandje en babyfoon. Als je het verschoonkussen dus recht legt dan kun je heel fijn verschonen en is er aan de zijkanten genoeg ruimte voor luiers en doosje met doekjes. Ik hen de hangbakken erbij gekocht die je aan de zijkant hangt. 1 met pedaalemmerzak en deksel voor de vieze luiers en 1 voor de verzorgingsspullen. Ik vind m leuk staan in de kamer van mijn dochter maar heel mooi vind ik m niet. Door grote manden onderin te zetten is het zeker niet rommelig. Succes met je keuze!