Lunchen in Den Bosch

Discussie in 'De lounge' gestart door Annie24, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Op 2 april ga ik met nog een aantal meiden lunchen en high-tea-en in Den Bosch. Voor de High Tea hebben we www.pinklemon.nl gevonden, maar nu nog iets voor de lunch. Wie o wie komt er vaak in Den Bosch en kan er een aanbeveling doen?

    Even wat informatie:
    - we zijn met 7 meiden
    - er zullen 2 baby's bij zijn; 1 van 8 weken en 1 van 10 weken. Het moet dus goed toegankelijk zijn voor een kinderwagen en het liefst een verschoningsplekje hebben (is denk ik teveel gevraagd :p)
    - niet super de luxe; gewoon een broodje is goed :D

    Dus roept u maar :D:D
     
  2. Theepot

    Theepot Fanatiek lid

    21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    ehhh lunch en high tea? Is dat niet wat te veel? Zelf zit ik eigenlijk altijd VOL van een high tea!

    Sorry kan je verder geen leuke lunch tent in Den Bosch aanbevelen.... Waar ik ze ken ken jij ze ook :p
     
  3. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    o je hebt zo veel leuke tenten in den bosch
    je hebt ook een leuk pleintje
    daar staan meerdere leuke tentjes blij elkaar
    en kan je ook goed eten
     
  4. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    In de Korte Putstraat heb je leuke eettentjes, google maar eens op 'Korte Putstraat Den Bosch' :)
     
  5. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Is idd heel erg leuk, maar daar zou ik met kleine kids weer niet voor kiezen. Vaak onhandig daar met wandelwagen enzo.
    Zou ik toch eerder op de Markt gaan zitten....
    Daar zitten verschillende eetcafe's
     
  6. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Of op de parade bij de Silva bijvoorbeeld, kun je heerlijk zitten en hebben ze erg lekkere broodjes. Maar ik moet ook zeggen dat een lunch en een high tea me een beetje veel van het goede lijkt!
     
  7. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Meiden, bedankt! Ik ga eens even googelen op de straatnamen die jullie aangeven.

    Kleine uitleg: het is met een paar meiden die ik van een ander forum ken. We komen allemaal uit een verschillende provincie: van Friesland tot Limburg en zelf 1 uit Duitsland. Vandaar de lunch én de high tea, want het is voor sommigen ruim 2 uur rijden en om dan alleen een uurtje te gaan lunchen en dan weer 2 uur terug te rijden is ook zo jammer ;)

    De lunch wordt dus een simpel broodje met een drankje en bij dat PinkLemon heb je al een high tea voor 8 euro en dat is een hele simpele met een brownie, donut, chocolaatje e.d. Dus zonder scones en sandwiches ;)
     

Deel Deze Pagina