Wanneer zet je je tas klaar voor als je (toch) naar het ziekenhuis gaat/moet? En wat vind je onmisbaar in de tas?
Met 36 weken klaar hebben staan zoiets er in? Een nachtpon of T-shirt dat je bij de bevalling aan wilt hebben en iets schoons voor daarna. Een aantal grote onderbroeken en een [ voedings-] BH Een paar lekkere warme sokken Slippers en badjas Kleding om in naar huis te gaan Een stel kleertjes voor de baby; rompertje, truitje, broekje, sokjes, mutsje, een omslagdoek. Iets te lezen Druivensuiker Zwangerschapskaart Ziekenfondskaart of ponsplaatje van het ziekenhuis Fototoestel Een lijstje met telefoonnummers van mensen die je na de bevalling wilt bellen Maxicosi en dekentje voor vervoer naar huis.
Vorige week plots in het ziekenhuis beland.. ben toen nog niet bevallen, maar heb de tas bij thuiskomst alvast maar klaar gemaakt voor het geval dat de baby vroeger komt. Ik heb hetzelfde als kiekeboe, alleen dit er nog bij: - Kleding voor mijn man (die is er ook nog hihi) - Idd wat boekjes en de ipad.. - Opladers telefoons en ipad. - Vestje voor de baby - Batterijen, mocht je ineens met een lege camera zitten. - labello ! (mocht ik niet vergeten volgens vk) - Verzorgingsproducten (voor te douchen na de bevalling, heb van die mini's gekocht, voor zowel mezelf als me man). - 2,- munt voor een rolstoel in het ziekenhuis. - en ook nog wat chipjes en koekjes.. even een snelle hap als ik daar behoefte aan heb. - Drinken.. In het ziekenhuis krijg je ook hoor, maar voor als je water en thee beu bent
Wat misschien ook nog een goede tip is isom het telefoonnummer van de drukkerij voor de geboortekaartjes in je telefoon te zetten. Uiteraard indien van toepassing
Ik had hem met 34 weken klaarstaan en er hangt een lastminute lijstje op de deur (portemonnees, camera, telefoons, opladers)