wie heeft de duplotrein ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door linda84, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn dochter heeft de luxe treinset van duplo gehad. (houd van treinen) Nu zit ik eraan te denken om extra rails te kopen. Ik vroeg me af of jullie ook extra rails hebben en zo welke zijn handig en hoeveel ?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben alle treinen + extra rails en de brug.
    Spoorwegovergang hebben we ook. Hoeveel weet ik niet, maar we kunnen er aardig wat mee leggen, vindt papa hier erg leuk ;)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    We hebben eens een krat met rails&treinen gekocht op een rommelmarkt.. Hoeveel het is, weet ik niet precies. Maar mijn jochie legt er nu hele banen mee. Vooral van zijn kamer naar de onze, of hele rondes door zijn kamer. Ipv alleen het standaard rondje van 1 set..
    Dus ik zou zeggen, zoveel je kunt betalen ;)

Mijn jochie heeft ook houten treinrails. Is een nog grotere verzameling, dus daar kan hij echt de hele woonkamer mee door. Daar speelt hij dan ook meer mee, omdat hij meer mogelijkheden heeft..

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja aan de ene kant denk ik hoemeer rails hoemeer hij er mee kan. Maar ik twijfel omdat hij voor zijn verjaardag chuggington krijgt.

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja hier ook de tein erg groot succes!!!!!!!!!!!
    heb geen idee hoeveel spoor we hebben (een curver bak vol)
    wij hebben de grote tein/ het perron / de brug /wissels en nog veel spoor van mijn broertje toen hij klein was
    we hebben dus 3 treinen waar helaas er 1 (van mijn broertje) het niet meer doet

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Wij hebben de trein ook. De grote en dan de brug en extra spoor en extra wissels zodat we de grootste in het boekje konden maken. Moet zeggen dat we die niet zo heel vaak opzetten. Maar als we het opzetten dan vind Demi het helemaal leuk.

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb zulke leuke filmpjes net op you tube zitten kijken. Ben helemaal enthousiast en gelijk maar rails bijgekocht namens de sint. Het was nu 3 halen 2 betalen bij toys xl.
    Mischien dat ik voor zijn verjaardag wel een extra elektrische trein koop.

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Wij hebben hier ook de luxe duplo trein met extra rails en brug en daar speelt hij dagelijks mee. Alleen vind ik die trein wel herrie maken, maar ja dat moet dan maar. We hebben ook de chugginton treinrails en treintjes, maar de rails speelt hij niet zo vaak mee omdat hij die niet zelf in elkaar kan zetten omdat het zeer stroef gaat. Zelfs mama wordt daar zeer ontstemt van, voordat die krengen in elkaar zitten. grrrr De treintjes speelt hij wel veel mee. Gewoon voor de duplo trein gaan met extra rails. Super investering.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Mijn dochter speelt er heel veel mee. Mijn man heeft op marktplaats regelmatig rails bijgekocht en nu hebben we héél veel rails.... en het wordt echt intensief gebruikt. Zou het zelf niet nieuw aanschaffen, veel te duur.

10. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Hoe meer hoe beter. :)
    Brug, wissels ed. maken het wel leuker.

11. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook de luxe-set 2 jaar geleden gekocht en voor sinterklaas extra rails en wissels gekocht. We hadden volgens mij nog de pakken van de bochten en 2 pakken van de rechte stukken. Uuuuuren speelplezier, nu nog steeds. :D

Dit jaar krijgt Sem de grote trein-set van Lego. En volgend jaar met zijn verjaardag extra rails.

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik ben voor de jongste druk aan het zoeken op internet
    ( tweedehands vind het best duur allemaal) hij heeft er nog niks van. het is dus een succes zo te lezen. (ik vind alleen nog steeds niks, niemand wil hem natuurlijk kwijt meer.)

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Haha nee ik geloof ook niet dat hij hier snel weg gaat. Vind dat ook leuke dingen om te bewaren voor later.

Deel Deze Pagina