wie heeft de ervaring!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babytje, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Hallo,

Wie heeft er ervaring met de MAT CARE diagnostic tests?Deze zwangerschapstet heb ik via deze site gekocht! Is deze test gevoelig voor 's ochtends testen?
    ben nu vier dagen over tijd! Had beeteje bruin verlies toen ik ongesteld moest worden, maar alles is weer helemaal weg. Heb erg zere borsten! Verder geen klachten buikpijn is ook over! Nu net voor de tweede keer gestest maar weer negatief!

groetjes

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb er drie dagen voor mijn NOD al positief mee getest. En niet eens met ochtendurine. Succes meis!

3. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb 4 dagen voor mijn nod getest en een postitieve test. het streepje wordt met de dag feller.
    liefs joepie

4. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb de test net opnieuw bekeken, maar nu een erg vaag streepje! Getsie wat verwarrend! wat denken jullie! Morgenochtend nog een keer proberen?

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
  6. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    morgen gewoon op nieuw proberen heb ik ook gedaan. gisteravond was het een vaag streepje en vanmiddag naar het werk was het streepje al een stuk duidelijker dan gisteravond. ben nu ook steeds vaker misselijk. en heb zere boops.

7. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    en ben je nu zwanger Joepie? Getver wordt gek van deze dingen hahaha maar dat hebben julie vast ook allemaal! Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Ik probeer het morgen nog een keer 's ochtends en dat zie ik wel wat het is. ik heb het gevoeld dat mijn borsten 2 keer zo groot zijn! haha! nou even afwachten nog maar even.
    Deb, ik heb het rustig doorgelezen. Ik heb niet gewacht om te kijken of het lijntje er binnen 10 minuten was! Het geduld niet voor gehad dus weet niet zeker wanneer het streepje gekomen is. Erg handig he! bedankt voor de tip!

8. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    vanmorgen weer gestest en kwam weer een heel vraag streepje, maar ik kon wel zien dat er een streepje was. Nou nog meer twijfel! Krijg er bijna spontaan buikpijn van! ik heb nieuwe testen bestelt. Misschien toch weer even een keer proberen begin volgende week als ik nog niet ongesteld ben!

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    :D vaag streepje = zwanger :D

al een beetje gefeliciflapstaart

10. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    bedankt!ik hoop het zooooo, ik kan het gewoon niet geloven. Nu ik de test bekijk een aantal uren verder is het streepje veel duidelijker geworden! Zou het dan echt zo zijn!hahahaha! wat wordt ik er nerveus van!

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik zou kijken of je bij de huisarts nog terecht kan, neem je de test mee... en hij/zij kan je dan wel verdere duidelijkheid geven.

Ik hoop het zo voor je meid,,, maar ze zeggen een streepje is een streepje en die komen alleen in het venster als je hcg hormoon in je hebt.

succes!

12. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    jammer kan niet meer naar de huisarts! :( misschien koop ik vanmiddag nog wel een test bij kruidvat! kijken wat die dan doet! hahah en anders wachten op de andere tests die ik al besteld heb.
    Jij ook veel succes over 18 dagen testen, nou hopelijk heb jij dan ook goed nieuws! Ben je allang gestopt met de pil?

13. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Koop een da eigen merk, ik had een vage matcare streep maar een duidelijke streep op de da test!
    3 dagen later werd matcare wat duidelijker maar nog niet knalpositief.
    Af en toe lees ik hier ook over vage streepjes bij kruidvattest.

14. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ok, dus het kan aan de test liggen, kan het zijn dat die niet goed bij me past? OK, dan probeer ik eentje van da, hopelijk geeft die duidelijker informatie! Bedankt voor de tip!

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik heb vanmorgen ook een matcare test gedaan en had ook een vaag 2de streepje ben benieuwd ik ga vandaag ook nog even een andere test halen.
    laat je het weten als je weer getest hebt babytje?
    had al eerder een test gedaan eigenmerk supermarkt ook eerst vaag streepje en pakte hem 2 dagen later van de kast en toen was het streepje ineens heel duidenlijk vandaar dat ik weer getest had met matcare.
    groetjes

16. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hoi joyce, ik weet niet zeker of het vandaag lukt om een nieuwe test te halen, maar anders zeker morgen! Dan laat ik het even weten. Dus deze test is niet helemaal goed. Heb ze ook nog net weer besteld! Niet echt slim van mij, maar ja is niet anders! laat jij het ook even weten! Ben erg benieuwd! Spannend! Ik duim voor je!

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik weet niet of ze wel of niet goed zijn maar kreeg ook een vaag streepje hij is licht roze gekleurd maar je ziet hem wel staan hoop dat ie posi is heb net even gekeken bij vragen stellen over de testen en daar staat ook als er een 2de streepje te zien is op de test binnen 10 min ookal is ie lichtroze/licht paars dan is er hcg aangetroffen kga zo me huisarts even bellen om te vragen hoe of wat en ja ik laat het je zeker weten.
    ook voor jou duim ik meid
    groetjes en knuf

18. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo babytje

Ik heb vanmorgen ook een matcare test gedaan en die gaf bij mij ook negatief aan.
    Als ik van mijn vorige cyclus uit ga had ik dus gister ongi moeten worden en is vandaag mijn NOD dag maar er zijn nog helemaal geen :evil: te bekennen, van mij mogen ze ook wel wegblijven als er maar een positieve test uit komt.
    Nou ik wens je succes met nog een test doen en laat het ons even weten haha

liefs marlon

19. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ik kom net bij me ha vandaan en die zei dat het positief was maar nog pril en dat ik eigenlijk na me nod moet testen ivm lage hcg maar mocht er vanuit gaan dat ik zwanger ben!

maandag mag ik bloed prikken om te kijken hoe hoog me hcg is.
    meiden hoop dat die van jullie ook posi mogen zijn
    groetjes

20. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Fantastisch nieuws gefeliciteerd! ja ik hoop dat het bij mij ook zo is, maar ik ben wel al 5dagen overtijd!evenwafwachten!

Deel Deze Pagina