wie heeft de ervaring!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babytje, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi dank je wel,
    mijn ha heeft gerekent vanaf 21 dec omdat ik toen wat lichtroze verlies had 22dec. donker en stolsels daarna niks meer dus echo moet uitwijzen hoever ik officieel ben maar gaan uit van de 21ste als laatste ongi.

meid ik hoop zo dat jou test ook posi is zou geweldig nieuws zijn ik duim voor je en blijf hier kijken of ik nieuws zie hihi

groetjes

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    black devil! Spannend, ik hoop dat je net als ik postief gaat testen een van deze dagen! duimen maar!
    en joyce succes met de echo en ik laat je mijn resultaat nog even horen! misschien ben je al verder dan je zelf denkt!

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    bah vanmorgen weer wat bruine afscheiding bij het afvegen!en ongesteldheid buikpijn, nu net geen bruine afscheiding meer bij het afvegen den de buikpijn is weerminder geworden! ben bang dat ik ondanks het vage streepje toch nog ongesteld wordt! ooooh wat irritant!

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi babytje die bruine afscheiding kan ook oud bloed zijn en die ongi buikpijn schijnt ook normaal te zijn in het begin ik ga zo even de foto van me test in me album zetten ik duim voor je meid groetjes en knuf

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hoi joyce, ik heb test bekeken, die van mij was volgens mij nog iets vager! Kwam het vage streepje gelijk of binnen 10 minuten? Bij mij binnen 10 minuten en niet gelijk! maar als je echt niet zwanger bent zie je dan helemaal niks of kan je dan ook heel vaag iets zien en als je gedurende de dag kijkt wordt ie feller! Als je niet zwanger bent kan dat dan ook? dat je m later kan zien en eerst erg vaag of helemaal niet? Kun je me nog volgen hahaha

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hahaha ja ik kan je nog wel volgen hoor hihihi bij mij stond het streepje er binnen 3 minuten ik heb even een stukje tekst opgeocht over vragen over de test zie hieronder:
    Vraag: Ik zie maar een heel vaag tweede lijntje, ben ik nu zwanger?

Antwoord: Zo lang er binnen 10 minuten een tweede lijntje verschijnt, ook al is dit lijntje heel licht van kleur, dan geeft de test aan dat je zwanger bent.

Als er geen hCG in je urine aanwezig is, is het niet mogelijk dat er binnen 10 minuten een tweede (roze) lijntje ontstaat.

En wat als het lijntje heel licht van kleur is, maar niet roze? Dan is het waarschijnlijk een "urineophoping" en is het testresultaat negatief. Als je dit hebt, dan komt dit lijntje meestal pas na een kwartier tot een half uur en was je urine erg geconcentreerd en donker van kleur.

Waar het om gaat is dat het tweede lijntje goed zichtbaar is en dus roze/paars van kleur. Als je twijfelt of je wel echt een lijntje ziet, dan kun je het beste na een paar dagen opnieuw testen (bij voorkeur met ochtendurine). Als je zwanger bent, zou het lijntje dan duidelijk en binnen 10 minuten moeten verschijnen.

ik duim voor je meid :)

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

gefeliciteerd meis! :)

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dank je wel schatje wie weet heb jij binnenkort ook wel zo goed nieuws :)

groetjes

9. schatje1

jah misschien wel jah hopen dan maar... heb last van steekjes in mijn borsten.. en al een paar dagen zeurderig gevoel in me buik..:(

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dat had ik ook meis gisteravond begon me borst ineens te steken en dat zeurderige gevoel in me buik heb ik nog steeds ik duim voor je meis

groetjes

11. schatje1

maar ff een vraagje he als je innesteling heb he is afscheiding dan altijd roze? of ook gewoon wit? kussiej

12. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    bij mij blijft het zeurende gevoel ook aanhouden, vooral als ik rustig zit. Als ik aan het lopen ben valt het wel mee! Hebben jullie dat ook? Ik ga vanmiddag toch een nieuwe test halen!

13. schatje1

ik heb het eigenlijk de hele dag door alleen als ik lig niet.. op een gegeven moment raak ik eraan gewend haha

14. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    volgens mij kan je roze afscheiding hebben en echt wat bloed, maar dat hoeft niet perse! Ik zelf als ik wel echt zwanger ben heb geen innesteling bloed gehad.alleen nu ik ongesteld moet worden wat bruine afscheiding

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik weet niet of dat roze of wit is ik heb alleen witverlies gehad maar je hoeft ook niet altijd een innestelingsbloed te hebben hoor.

babytje heel veel succes meid hopenlijk is ie positief

groetjes

16. schatje1

okay want ik heb dus geen roze of iets gehad maar voel me wel beroerd haha

17. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja ik hoop het ook! Laat het wel even weten!

18. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hopelijk over 8 dagen een positieve test! veel succes ik duim voor je! zou leuk zijn!

19. schatje1

jah laat het wel even weten want ben wel nieuwschierig hahaha

20. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hebben jullie nog advies over wat de beste test is? iemand zei al DA test, maar is er ook nog een andere goede?

Deel Deze Pagina