hoihoi ik heb eigenmerk van supermarkt gehad cb cb digitaal en de midstream van l10 en eigen merk supermarkt en die midstream vond en vind ik heel goed cb hoor je ook veel positieve dingen over maar als je de cb doet echt binnen de tijd aflezen geld trouwens voor alle testen binnen de tijd die op de bijsluiter staat aflezen. heel veel succes meid en ben zeer benieuwd ow en schatje ik heb geen innestelingsbloeding gehad bij me andere 2 kids ook niet volgens mij (was toen wel nog ongi geweest en 2 weken daarna posi test was toen al 6 weken zwanger) groetjes
ok bedankt! Ik zal straks even naar de winkel! en dan vanavond of morgen ochtend testen! Tuurlijk schatje! er is altijd nog hoop voor je haahhahaha
tuurlijk is er hoop niet iedereen heeft een innestelingsbloeding en ook zonder die bloeding kan het goed innestelen hoor dus daar hoef jeje niet druk om te maken
mooi zo haha afwachten dan maar even ik ga weer want me mannetje wil weg hahahha spreek jullie snel weer kussiej
zeker weten hoef je je daar neit druk om te maken! ik had op de dag dat ik dacht zwanger te zijn van de eerste nog 1 hele dag bloed, net als ongesteld maar toch zwanger! en dat was niet in de tijd van de innesteling. die wazs al eerder geweest! Dus alles kan, je lichaam is een raar iets, iedereen is anders!was het maar wsat duidelijker he, dan hoefden we ons niet zo druk te maken hahaha
ik heb net de da test gedaan en toch echt weer twee streepjes! Jippie ben dus echt zwanger! Kan het niet geloven! Ik moet het kwijt kan mijn vriend niet bereiken getsie! oooh wat blij, ons tweede kind! Wat mooi, nu rustig blijven en afwachten dat alles goed verloopt! zal maandag gelijk de dokter bellen!
super gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van! Voor jou begint 2007 erg goed! Houden zo! Dikke kus Swiggy
Bedankt meiden! Jullie ook nog veel succes en hopen op de twee streepjes! Blijf voor jullie duimen! Ik zal het in de gaten houden hier om te kijken wat jullie test zegt over een paar dagen! veel liefs
yeahhhhhhhh babytje echt supergefeliciteerd meid echt toppie we lopen gelijk zie ik hahahaha groetjes
ja dat zag ik ook, maar ik weet het niet zeker! mijn laatste menstruatie was op 17 december! de zwangerschap banner rekent dit uit. op een andere site ben ik 4 weken en 5 dagen! Ben erg blij! bedankt voor je steun nog joyce! ern ook alle anderen natuurlijk!
Hey babytje... Ik dacht ga nog eens kijken of je nog een getest had en jaaaaaa hoooor.... Echt Zwanger.... Nog een keer gefeliciflapstaart en natuurlijk ook voor je mannetje en je kindje.. A very big HUG, jollie
babytje, dus toch! gefeliciteerd meid. Als je cyclus 28 dagen is dan zit je nu net op je nod en ben je 4 weken zwanger. Als je normaal een kortere cyclus hebt dan moet je dat invullen en krijg je een ander uitgerekende datum. In ieder geval, lekker genieten nu.
ja de DA test gaf het wel duidelijk aan! ik heb 2 verschillende cycles gehad. de eerste was 26 dagen en de laatste was 22 dagen! de laatste dag van mijn menstruatie was 17 december. Dus eigenlijk geen idee hoelang? Want weet niet hoeveel dagen ik nu moet rekenen!
Nee dat is een beetje lastig, misschien het gemiddelde, ongeveer 24 dagen. Ik weet ook niet hoe ze dat doen, dat hoor je dan wel van de verloskundige tegen die tijd. Of je kan het als vraag hier aan de verloskundige stellen.