wie heeft de ervaring!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babytje, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja dat zou ook wel kunnen doen ja, hier even vragen! k ga morgen de huisarts ook even bellen, misschien dat die ook wel iets meer weet!
    maar ik stel de vraag hier ook even! haha bedankt voor de tip!

2. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    he babytje en joyce van harte gefeliciteerd wat goed zeg dat jullie toch allebei positief hebben getest. :)
    Voor mij is het nog steeds afwachten, zoals je aan mijn banner ziet ben ik nu 3 dagen overtijd zit nu op dag 34 van de cyclus
    Ik voel me wel haar in mijn lichaam, heb een harde gespannen buik en krijg steeds meer striemen op de buik, moet erg veel plassen en veel last van afscheiding en heb ook steeds een zeurderig gevoel in de buik. :(
    Ik ga morgenvroeg nog weer even een test doen en als die dan nog steeds negatief is dan bel ik de gynecoloog voor een afspraak want ben zelf weer bang dat het weer met het PCO-syndroom te maken heeft. :oops:
    Nou ik hou jullie op de hoogte meiden

Liefs marlon ;)

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hey marlon, bedankt! Ben erg blij. Ik hopp voor jou dat je test morgen positief is! Zal zeker voor je duimen!laat je het even weten wat de uitslag is?wat is dat voor syndroom? hopelijk ben je gewoon zwanger! Ik heb eigenlijk alleen maar pijnlijke borsten verder niks geen symptomen tot nu toe!
    liefs

4. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Het PCO syndroom , dat betekent dat je veel eiblaasjes in de eierstokken hebt en daardoor dus geen eisprong krijgt.
    Ik moest daarom ook beginnen met clomid 100 dat heb ik toen 1 maand gehad en daar dus ook geen eisprong van toen hebben ze het verhoogd naar 150 en heb daar toen wel een eisprong van gehad dat is toen bij gehouden met echo's en nu de maand december heb ik ook weer 150 gehad en nu is het dus afwachten.
    Ik laat het zeker weten morgen horen

liefs marlon

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    o das is niet leuk. Hopelijk heeft het medicijn aangeslagen de maand december!ik bhad er nog nooit van gehoord! hoelang ben je al bezig?

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    jeetje meid spannend ik duim voor je

hier is de missenlijkheid flink aanwezig af en toe een krampje steekje in me buik en echt een bleagh gevoel ben ook echt doodmoe maar geeft niks tis voor een goed doel zullen we maar zeggen morgen de vk en gyn bellen en afspraak maken.

groetjes

7. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo meiden

Nou vanochtend weer een test gedaan en Ja hoor weer NEGATIEF :x
    Echt ik baal hier zo van, ik heb de gynecoloog gebeld en gezegd dat ik een eerdere afspraak wou hebben dan 8 maart maar eerder was er geen plaats en nu heeft ze een telefonische afspraak gemaakt voor volgende week donderdag en dan zal de gynecoloog mij zelf bellen. :rolleyes:
    Nu kon je nog meer als een week in spanning zitten ik heb liever dat de :evil: :evil: nu komen want dan kunnen we gewoon verder gaan met de volgende ronde als het dan straks toch blijkt dat het weer dat syndroom is.
    Ik heb nu mijn 3 de ronde clomid gehad en we zijn vanaf vorig jaar maart gestopt met de pil maar de eerste maanden dus ook helemaal niet ongesteld geweest en toen bleek dus dat het door het syndroom kwam. :(

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte, genieten jullie in ieder geval maar van jullie zwangerschap voor je het weet zijn de 9 maanden zo voorbij :)

8. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hey marlon, balen zeg dat je niet eerder terecht kan! Misschien een schrale troost, bij mij was de test eerst ook negatief terwijlik wel zwanger was. pas met 6 dagen overtijd was ie duidelijk zichtbaar!Ben nu 4 weken!
    Hopelijk komt er volgende week nog wat goed nieuws na je telefonische afspraak! veel sterkte en succes!
    liefs en knuffel

9. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo babytje
    Ik ga inderdaad van het weekend nog een keer testen als ikdan nog niet ongi ben en als die dan nog negatief is dan wacht ik donderdag het gesprek gewoon af wat hij te zeggen heeft.
    Ik hou je in ieder geval op de hoogte

liefs marlon

10. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik duim voor je! Veel succes en ja laat het zeker even weten!
    kus en knuffel

Deel Deze Pagina