Ik twijfel dus of ik mijn Chicco buggy meeneem (i.v.m. weinig ruimte en lichtgewicht mét ligstand voor de rug van mijn dochter) óf de grote buggy van de kinderwagen met grote luchtbanden.... Heeft iemand ervaring met Camping Bella Italia (Gardameer) en weet je dan ook wat de slimste keuze is? We willen graag wat stadjes bezoeken in de omgeving, over de boulevard wandelen en gewoon op de camping. Ervaringen en tips zijn welkom! We gaan in juni by the way...
Ja wij wilden ook in die periode maar er is dus geen stacaravan meer te krijgen in die periode. Ben nog in afwachting van twee organisaties maar waarschijnlijk (krijg ik net per mail binnen op zondag) dat we moeten uitwijken naar 29 mei tot 12 juni. Balen, wij wilden eigenlijk van 5 tot 19 juni gaan voor een betaalbare prijs. Te laat geboekt, balen... We proberen het nu via gardavacane en go4camp. Die zijn niet zo duur. Even afwachten dus.. Hopelijk is het weer ok vanaf 29 mei, ben bang dat het wat te vroeg is, wat denk jij?
Geloof dat het in mei ook al lekker weer is daar. Moet je even googlen daar kun je de gemiddelde temperaturen wel terug vinden van elke maand. Wat jammer dat het dan al vol is. Wij hebben 3 weken geleden geboekt. En die dag erna was het inderdaad vol met de stacaravans. Als je later gaat dan word het inderdaad een heel druk duurder.
Ik zou de buggy meenemen. Ik weet niet hoevel ruimte je hebt maar je moet alzoveel spullen meenemen en als je buggy een ligstand heeft dan is dat toch prima?
@lolly: ik denk dat je gelijk hebt. Tja, ik zat te twijfelen omdat je misschien weinig goede ondergrond hebt met zo'n buggy. Stadjes bezoeken en dan met zo'n buggy met kleine wieletjes over die keitjes.... dat rammelt zo. Vandaar de optie kinderwagen met luchtbanden. @jada08: we gaan tóch van 5 juni tot 19 juni... toch nog een stacaravan kunnen bemachtigen via Gardavacance bij Bella Italia. De mimosa. Hopelijk een goede plek, hij wordt volgens mij rechtstreeks bij de camping geboekt en niet via een touroperator...
Wat leuk dat het toch nog gelukt is! Wij zitten ook in een stacaravan. Wie weet zien we je er wel. Alhoewel het alleen maar nederlanders zijn daar haha. DAt over die buggy daar zitten wij ook mee, wij willen ook met luchtbandjes omdat het me niet lekker lijkt duwen over die kleine steentjes.
ik zou de wandelwagen meenemen. wel meer ruimte maar een stuk confortabeler met al die kiezel en kinderkopjes wegen. maar ja kan natuurlijk niet kijken hoeveel jullie al moeten meeslepen.
Ik ga dan niet met de auto, maar met het vliegtuig, maar ik twijfel ook! Buggy of wandelwagen... Ik denk dat ik kies voor de wandelwagen, wat ruimer, rijdt lekkerder en zit - naar mijn idee - lekkerder voor die kleine!
Wij zijn daar in juni geweest en hadden 'gewoon' zo'n opklapbare mee die ook in ligstand kan. Dat ging zonder problemen!