Heeft iemand hier ervaring met het fitnessprogramma curves; 30 minuten sporten en dan resultaat boeken. Ik kan namelijk nergens op de site prijzen en openingstijden enzo vinden. Werkt het echt zo goed als ze zeggen? Ik wil namelijk graag weer kilo's kwijt, maar kan mezelf maar moeilijk motiveren en heb weinig tijd met een kleine thuis en allebei een onregelmatige baan. liefs Daffie
Hoi ik heb curves gedaan. ( sinds eind vorig jaar gestopt) Prijzen ( toen) 39 euro per maand. begeledingskosten ( eenmalig) meen toen 99 euro. Openingstijden, van Openingstijden: Ma:09:00-13:0015.00-20:00Di:09:00-13:0016:00-19:00Wo:09:00-13:0015:00-20:00Do:09:00-13:0016:00-19:00Vr:09:00-13:0016:00-20:00 Ik ben wel wat kilo;s kwijt geraakt. Mocht je wat specifiekere info willen, stuur dan even een pb, dat is wat makkelijker praten. Liefs, Kili
ik heb het een jaar gedaan, je neemt een jaarcontract das is goedkoper per maand, bij mij was het 39 euro per maand als je een jaarcontract hebt, anders 49 euro per maand, ik hoorde wel dat de prijzen alweer omhoog zijn, en ik ben na een jaar gestopt. ben er niks van afgevallen. alleen bewegen helpt sowieso niet, je moet je voedingspatroon aanpassen en daarnaast bewegen, dat is het beste.
dus je vond er niet veel aan of heb ik dat mis ik wil namenlijk mijn buikje weer wat strakker krijgen
even zo doen. Ik heb ongeveer 2 jaar gecurved. Aangeraden wordt 3 keer per week te gaan. Je doet ongeveer 3 keer een rondje met apparaten. 8 apparaten. En een plankje ernaast, waarna je het apparaat hebt gedaan, rust. Per object 30 sec doen. Ongeveer 3 rondjes is 27 min. En dan nog rekken en strekken. Ik heb in het begin echt wel resultaat gehad. Ze meten je (als je dat wil) elke maand. ( cm en kilo) Alleen merkte ik dat je ook met je voeding rekening moet houden. Eigenlijk 3 keer per dag maaltijd en weinig (lekkere) tussendoortjes. Wel natuurlijk als tussendoortje rijstewafel oid. Op een gegeven moment was ik erg veel kilo;s kwijt, maar toen bleek ik zwanger te zijn. ( was misselijk, daarom veel kilo's kwijt door overgeven) Ik sport nu bij een gewone sportschool en dat kost me 20 euro per maand. Ik vind het wel gevarieerder. Maar curves was gezelliger. Je hebt altijd iemand die in de kring staat om je ondersteuning te geven. Curves is wel alleen voor vrouwen, was ook wel fijn. En je doet het op muziek trouwens die rondjes, ook wel leuk. ( soms kon ik die muziek ook wel dromen Qua prijzen weet ik alleen het oude nivo nog dan. Ik weet wel, je moet een jaarabbenement nemen ( 2 jr geleden) En als je eerder stopt, moet je max. 50 euro terugbetalen aan hun. ( als een soort van boete zeg maar, omdat hun je 10 euro per maand korting geven) Ook de begeleidingskosten zijn wel hoog vind ik 100 euro oid. Maar daar zijn vaak acties voor. Hopelijk weet je zo genoeg en anders lees ik het wel weer ! Gr.Kili
dank je voor de uitleg zal niks voor mij zijn omdaty ik wel van een tussendoortje hou maar wil alleen een strakkere buik hebben
Dank jullie wel voor de reacties....39 euro per maand is wel veel, maar nog te doen vindt ik. En het lijkt me een voordeel dat je met een half uurtje klaar bent. Je hoeft geen begeleiding te nemen toch? Dat vindt ik namelijk wel heel duur dan. En afvallen gaat altijd in combinatie met je eetpatroon veranderen hahaha.
begeleidingskosten betaal je standaard, daar kun je niet onderuit helaas. Ik vond het verder wel gezellig, maar het zijn ook moeilijk openingstijden, ik werk 40 uur en daarna wil je nog eten, en ze zijn altijd al 3x om 20.00 gesloten en 2x op 19.00 gesloten, zaterdag maar tot 11.00 uur open. Een gewone sportschool is tenminste tot 23.00 uur open. Ik vond het erg gezellig daar niet van, het hielp mij niet echt, maar ja ik had in ieder geval beweging, beter dan niks doen, maar ik zei wel altijd dat ik het van die huisvrouw-openingstijden vind, als je werkt is het veel lastiger te combineren, maar ja dat is mijn mening.
Dat vond ik ook trouwens van die openingstijden. Van de tussendoortjes, haha, dat bedoelde ik als algemene opmerking. Voeding heeft niks met curves te maken. Je kon bij onze vestiging wel een dietiste raadplegen ( tegen betaling). Ik heb dat niet gedaan. Beg. kosten moet je maken, is een voorwaarde. qua strakkere buik: ze hebben 2 apparaten die daar goed voor zijn. Opzich krijg je wel een strakkere buik. Anders kun je gewoon een afspraak maken, kun je precies zien wat ze doen. gr. Kili
Ik ga het denk ik toch maar proberen....wat is nou 3 x per week een half uurtje. Zelfs als ik het niet zo leuk vindt moet dit op te brengen zijn.