Wie heeft de galaxy ace

Discussie in 'De lounge' gestart door iduna, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iduna

iduna Lid

5 jan 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik overweeg de galaxy ace aan te schaffen.
    Het toestel heeft nl een betaalbare prijs.
    Is het goedkoop of duurkoop?

2. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik heb hem!!Net een maand en ik ben er erg blij mee!!!

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik had m maar binnen 14 dagen weer ingeruild vreselijke telefoon ik heb nu samsung galaxy s plus ideaal

4. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK heb hem sinds oktober geweldig toestel. Zou niet anders willen!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb hem sinds een paar weken. Op zich wel tevreden over, maar een paar kleine nadelen:

* Qwerty-toetsenbord op het scherm zelf is aan de kleine kant. Als je een sms typt, dan heb je dus al snel een verkeerde letter. Maar dat hangt ook van de maat van je vingers af.:)

* Ik mis bepaalde dingen in de menu's. Iets toevoegen is vrij makkelijk, maar dingen weghalen is een stuk moeilijker. De handleiding die je via internet kunt vinden is niet zo uitvoerig, waardoor je wel eens iets tegenkomt waarvan je niet weet hoe het moet en dan staat het vaak ook niet in de handleiding. Dus dat had duidelijker en praktischer gemogen.

* Verder mis ik in de sms de mappen In, Verzonden en Concepten. Je krijgt net zoals tijdens het chatten een soort tabel van berichtjes, alsof je een gesprek voert. Dus een smsje van iemand, daaronder het berichtje wat jij verstuurd hebt, daaronder het antwoord. Dat is wennen. En de berichtjes worden per persoon gesorteerd, niet per datum van binnenkomst. Je kunt dus moeilijker bepaalde berichtjes overzichtelijk terugvinden en bewaren.

Voor de rest is het een mooie telefoon en ben ik er tevreden over.

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb hem ook en ik vind hem super! Alleen een nadeel is dat er niet veel intern geheugen in zit...........

Deel Deze Pagina