mijn nichtje bevalt vandaag

Discussie in 'De bevalling' gestart door happymama, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

en ik vind t zoooo spennend , ben zelf net bevallen van de 2e maar t is toch helemaal geweldig zo'n bevalling .
    ze had 3 dagen in t zh gelegen met bloed verlies en ze konden geen oorzaak vinden , ze was naar huis gestuurd en dezelfde avond is ze weer terug gegaan met hevige bloedingen . weer 3 dagen verder hebben ze een balonnetje ingebracht maar dat deed niks nu hebben ze vanochtend haar vliezen gebrroken en ligt ze op de verloskamer !!
    dus als t goed is zal t vandaag wel komen
    denk steeds aan haar en al helemaal dat ze geen flauw idee heeft hoe pijn t doet maar dat ze dadelijk een prachtige zoon heeft .....zou wel gelijk willen gaan kijken eigenlijk .
    wat zouden jullie doen ?? is dat niet te opdringerig ? we hebben best wel een goede band met elkaar !!!!

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Haha kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. :)
    Ik moet zeggen dat de aanloop naar haar bevalling best heftig klinkt.

Wellicht kan je wachten tot zij een seintje geeft dat je langs kan komen, indien mogelijk?

Zelf zou ik het prettig vinden als men niet onaangekondigd langs komt, ook al hebben we een hele goede band...

3. happymama

happymama Niet meer actief

jah ok ik zou t anders ook altijd eerst vragen . eigenlijk kan ik er helemaal niet heen , heb gister een wortelkanaal beh gehad en heel veel pijn ben vanmorgen weer terug gegaan en heb antibeotica en voel me behoorlijk belabbert haha , miss zondag beter !!

Deel Deze Pagina