En kun je geen andere ab krijgen. Nu natuurlijk te laat voor, maar mijn meisje moest pas ook ab hebben, de amox, hier bleek ze allergisch voor en het geven lukte ook absoluut niet, alles werd meteen uitgespuugd. Ze heeft toen een andere kuur gekregen, 3 dagen 1 keer per dag en deze nam ze zonder problemen in, ze zat haast al te smakken als ze me aan zag komen met de ab. Deze geven ze alleen niet zo snel omdat die veel duurder is vertelde onze ha. Ik weet alleen niet meer hoe die heet..... Sterkte en veel beterschap, ik hoop dat je dochter gauw weer opgeknapt is.
Hier ook een dochter (1,5) aan de ab. Vorig jaar spuugde ze de amoxilline ook een meter ver uit. Nu gaat het er met thee/honing zo in, gelukkig. Maar hoe vervelend het ook is, misschien is je dochter in het ziekenhuis toch beter af. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook vreselijk vinden hoor! Maar er is een grote kans dat ze met een paar dagen opknapt, en tot die tijd kun je gewoon bij haar zijn. Succes in ieder geval, en beterschap voor je kleine meisje x
hier ook een dochter die zo is.... ik werk zelf in de zorg en ken alle truukjes denk ik wel. Alleen het werkt bij mijn dochter gewoon niet ze krijgt het gewoon niet weg en als het er eenmaal inzit spuugt ze het met gal en al weer uit! {mijn zoon overigens geheel het tegenovergestelde!!} Wat voor haar werkt: IN TABLETVORM nemen en evt door de vergrijzer doen{tekoop bij apotheek, 5 euro ofzo} De apotheek hier in het dorp zeikt altijd aan me kop maar ik hoef gewoon geen drankjes meer voor haar!
Dit is al een andere kuur (deze duurt maar 3 dagen en hoeft ze maar 1 keer op een dag 4 ml). De koorts is gelukkig tot 38,9 graden gezakt nu..Ga het morgen met een fruithapje proberen want hier trapt ze geen 2e keer in! Oh mamavanmimi dat klinkt aardig hetzelfde als wat zij nu krijgt!
als je er een spelletje van maakt dan? Of dat ze eerst jou mag voeren, doe je ongezien wat anders op de lepel.. ?? Of inderdaad een beloning?
Bij mijn zoontje was het in het begin ook n strijd. Mijn ex was harder, die bracht het met geweld binnen. Dat is totaal niet mijn manier. In het begin gebruikte ik veelste veel vla. Later deed ik het in n klein beetje vla precies genoeg en door roeren of met n kleintje danoontje. Als hij het dan op had kon hij nog n beetje krijgen als hij dat wilde. Mijn tip, gebruik niet teveel waar je het ook mee mengt.
Caromama dat is idd een goede tip want dat eet ze heeeel graag! Dankjewel. Goodlife spelletje hebben wij gister geprobeerd dat ging even goed totdat ze er genoeg van had en wederom het weigerde in te nemen. Heb vanmiddag ook al een verhaaltje verteld van een toverdrankje wat haar beter ging maken maar mevr had me door en wou de vla uit het pak hebben. Beloning is ze wel wat te klein voor om dat te snappen denk ik. Ze is morgen jarig dus heb wel een mooi cadeau voor haar in huis (visite allemaal afgebeld) maar vind het zielig om dat cadeau te gebruiken om haar te belonen. Snoepjes krijgt ze bijna niet omdat we op haar gewicht moeten letten.
Hopelijk werkt het. Bij mijn zoontje werkte het wel altijd. Bij hem was het ook altijd zo'n drama! Dit was het enige dat werkte. Succes! En beterschap voor je meisje natuurlijk!
Krijg ze het met een spuitje? Zo ja. Wat ik deed en nu nog doet. Is ja wel haar met het spuitje laten spelen. Water er in en spuiten maar laten zien dat het leuk is. Daarbij ja ook op deze leeftijd lied ik het haar zelf doen. Dan ging het er een stuk beter in. En ik snap dat ze op haar gewicht moet letten maar als ze ziek zijn dan gelden er even andere regels dus als ze het met snoep wel wil dan zou ik het met snoep geven. Wat is haar favoriet eten drinken? En dat dus geven ook bijvoorbeeld als het cola is.
Dankjewel Caromama! Ze krijgt het idd met een soort spuitje. (er zit niet een tuitje op zeg maar je kan er met een passende dop vloeistof mee op zuigen). Ben benieuwd hoe het vandaag gaat met het geven van de antibiotica. Misschien dat ze wel een taartje krijgt als beloning vandaag
Pure limonade/roosvicee erdoor lijkt me nog veel viezer :O. Heb het net heel bruut gedaan mijn vriend heeft haar neus dichtgeknepen en ik heb haar het zo puur in het mondje gespoten. Zo kreeg ze het nog het allerbeste binnen ook al vond ik dit erg bruut. Helaas wel noodzakelijk! Ze knapt trouwens van deze kuur wel erg op want ze is al bijna verhoging vrij!
Dan weet je in ieder geval waar je het voor doet. Lijkt mij ook vreselijk, maar wat moet dat moet. Gelukkig vond mijn oudste het spuitje altijd zeer interessant en liet het toe. Sterkte met je meisje.