Morgen zijn wij een dagje in Hengelo erg gezellig uiteraard. En nu wilde mijn man s'avonds sushi gaan eten.....bij kamisushi heeft iemand hier ervaring mee met dat restaurant?? Onze ervaring is dat sushi restaurants nogal in kwaliteit verschillen vandaar aan jullie de vraag hoe vinden jullie het eten , de keuze en de service daarzo? En mocht er nog iemand leuke ideeën hebben die in de omgeving te doen zijn dan zijn die ook welkom.
Ik ben er nog nooit geweest maar hoor er heel veel goede verhalen over, dus zou het gewoon proberen. Veel vriendinnen gaan er regelmatig naartoe
Heb je hier wat aan? https://iens.nl/restaurant/32616/hengelo-kami-sushi-grill Kami Sushi, Hengelo - Restaurantbeoordelingen - TripAdvisor
Wij zijn pas naar kamisushi. En vonden het niet speciaal. Sushi was te eten. Maar dat ze nu reuze lekker waren, nee dat zeker niet. Verder geen tip voor je helaas.
Ik vind het heerlijk daar Je besteld met een tablet en binnen 5 min hadden wij alles op tafel Kan het jullie echt wel aanraden
We gaan het maar gewoon uitproberen denk ik hihihi nu maar hopen dat dochter 20 mnd goed slaapt in de buggy s'middags zodat ze het uiteten trekt s'avonds 😊. uiteraard gaan wij niet erg laat uit eten maar bij de sushi uiten vind ze heerlijk e dan vooral garnalen dus dat komt wel goed denk ik.
Het is er meestal erg druk maar zeker lekker. İk kom er regelmatig maar wil je echt sushi eten moet je naar Tao in enschede. Tien minuten verder maar dan heb je ook echt sushi. Dat is gewoon niet te vergelijken..
Meerdere malen bij kami geweest. Ouders zijn er vaste klant. Beide eigenaren hebben passie voor de zaak en werken verschrikkelijk hard. Sushi is erg lekker ! Vooral die met banaan en krokante kip. En sla de salade met vlees (even kwijt hoe die heet) ook niet over.