als ik dat doe zie ik eruit alsof ik exceem in mijn gezicht heb (heb dan gewoon roos van mijn hoofdhuid HAHA ziet er niet uit ) maar das alleen als het vriest hoor...
@Poemelke, ik reageerde al heel snel goed op de normadermlijn van Vichy, maar sinds ik het trouw 2x daags gebruik, de hele lijn gaat het nog beter. Eerst smeerde ik nog wel eens een andere creme tussendoor maar sinds ik dat niet meer doe blijft mijn huid matter. Je moet wel goed met de creme's smeren, niet te dik natuurlijk. Want als je geen creme smeert na het schoonmaken gaat je huid weer meer talg aanmaken en krijg je weer een vette en verstopte huid. Je hebt trouwens 2 verschillende creme van die lijn, de gewone en de "pro-mat"die laatste houdt je huid nog langer mat. Voor mij is de promat ideaal, maar voor jou is die andere misschien beter, die hydrateerd net iets meer.
had ik ook, hele droge huid, nu ik niks meer gebruik is dat weg en maakt mn huid zelf vet aan waardoor ik eerder een vette huid heb dan een droge.
JAAAAAAAAAAAAAAA Bedankt voor de tip Loetje, dat merk werkt als een trein. Ik heb dus gisteren meteen maar de dag+nachtcreme, make up remover, facewash gekocht van YES TO CARROTS. Meteen savonds gebruikt. en echt waar, ik zie nu al verschil. Wat een super spul!! jeetje!! AANRADER DUS!!! En zo superduur is het ook weer niet. Gekocht bij etos by the way.
@mamalyn: Thnx! ik heb de anti-imperfection hydrating care, das dan de goeie toch? Advies ook gevraagd bij de apotheek en heeft deze ook aanbevolen. Ik smeer nu (wat ik eigenlijk altijd al deed) trouw iedere dag, voor nu is mn gezicht erg droog, maar merk wel dat mn onzuiverheden ook sneller droog worden en weggaan! Dus we zetten trouw door! xxx
Hihi, graag gedaan Hopelijk blijft het bij jou ook op lange termijn werken, net als bij mij. En inderdaad, ook ik merkte direct na gebruik al verschil. Daarbij voelt het heerlijk aan op je huid, heel zacht hè..
dr, hauska de beste die er is, in vitamine zaken en co winkel te vinden ik was binnen 7 dagen van mijn droge vlekkerige huid af. xx