broodje hamburger wil ik morgen eten. wat doen jullie er allemaal voor lekkers op?? (behalve die hamburger dan )
hebben wij toevallig vanavond gegeten hier gaat erop een plakje cheddar smeltkaas, uienringen, tomaat, komkommer en chili saus!
Toevallig hebben wij het ook gister op Wij hebben erop : Sla, Hamburger, Cheddar kaas , Mayo , Curry en niet te vergeten Uitjes
mmm lekker, wit bolletje met boter en hamburger, cheddar kaas en daarop een lekker klodder mayo en ketchup, heerlijk! en dan de salade (gekookte eitjes, gemengde sla en slasaus) erbij, niet erop! Hmm.. goed idee voor morgen idd!
Cheddar, augurk, gebakken uitjes (van die harde), sla, mayo, curry en mosterd. Snotdikkeme, 't is is kwart voor negen 's ochtends en ik denk 'lekker!'
Snotdikkeme, 't is is kwart voor negen 's ochtends en ik denk 'lekker!'[/QUOTE] sorry, hahaha, maar heb hier lekker dingen gehoord. dus dat gaat wel goedkomen vanavond.
cheddar, sla, gebakken champignons *alleen bij mij, manlief houdt er niet van lol* mayo en curry en niet te vergeten de hamburger zelf he met het broodje
Sla, tomaat, komkommer, gekookt eitje, hamburger, cheddar, gebakken ui, mayo en ketchup, mmmmmmmmmmm!!
Ketchup, mosterd, gebakken uienringen, plakjes gebakken spek, plakje kaas en soms ook nog een gebakken eitje erop.
Curry, mayonaise, sla, tomaat, augurk, uitjes, komkommer, soms kaas &soms ook nog een beetje ham Oh damn, wat heb ik hier zin in:O